IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sun Caged + Triple 7 - vrijdag 18 oktober, De Triangel, Weert Vorige pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 18-10-2002 11:44 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 9:17 schreef Slechtheid het volgende:
Ik ga me weer eens in het openbaar vertonen.

zoepah!!
Stel je ff voor, doen we een pint
Ik ben die met die rooie dingen op z'n gitaar, redelijk opvallend, dus

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-10-2002 0:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nou, leuke avond gehad.

Triple 7 was ok, gewoon niet mijn stijl metal, maar Dennis: volgens mij kom jij beter tot je recht in een band waar de nadruk meer op snelheid ligt [death/black/grind].

Sun Caged heb ik 1 liedje van gezien, want ik knakte bijna door van uitputting. Klonk wederom ok, maar ook niet mijn stijl.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-10-2002 3:33 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 0:27 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, leuke avond gehad.

Triple 7 was ok, gewoon niet mijn stijl metal, maar Dennis: volgens mij kom jij beter tot je recht in een band waar de nadruk meer op snelheid ligt [death/black/grind].

Sun Caged heb ik 1 liedje van gezien, want ik knakte bijna door van uitputting. Klonk wederom ok, maar ook niet mijn stijl.

Smaken verschillen natuurlijk he
Marre, waar baseer je dat op, dat ik beter in een death/grind band zou passen? (wordt aan gewerkt trouens..)

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-10-2002 8:26 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

LOL idd ja

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-10-2002 15:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 3:33 schreef Shredhead het volgende:
Marre, waar baseer je dat op, dat ik beter in een death/grind band zou passen? (wordt aan gewerkt trouens..)
Nou, je leek in de snelle stukken meer in je element. Kan natuurlijk ook aan het bier gelegen hebben.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-10-2002 17:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

hehe, kan wel kloppen ja, daar kan ik me ook beter op uitleven

Er is een death/grind band in oprichting met Triple-Dan, Bonnie, Hub De Gallier en ik. We hebben een geinteresseerde drummer gevonden en de stijl zal ergens tussen Cannibal Corpse en Morbid Angel in liggen

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-10-2002 14:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2002 17:18 schreef Shredhead het volgende:
<knip>
de stijl zal ergens tussen Cannibal Corpse en Morbid Angel in liggen
Nu heb ik de laaste tijd al bijzonder veel nieuwe deathmetalbands gehoord maar een combinatie van deze 2 stijlen lijkt me een bijzondere opgave..... Het is vaak of het een of het ander...

Maar zoals immer: ik ben benieuwd!

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2002 14:49 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik was er niet afgelopen vrijdag, of wel? nee toch niet. wordt wel tijd dat ik weer eens in het openbaar verschijn.
Nu effe niet, want nu is het echte een brakke dag, TJOKKEFOLL!!!!

Limbo-metal supporten met een halve liter in je hand!!!!

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-10-2002 14:51 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

zo'n profiel is trouwens wel handig, weet ik eindelijk op welke dag ik geboren ben en dat zegt alweer genoeg waarom ik dus op die dag altijd Tjokkefoll ben.

Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 20-10-2002 15:08 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 14:49 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ik was er niet afgelopen vrijdag, of wel? nee toch niet. wordt wel tijd dat ik weer eens in het openbaar verschijn.
Nu effe niet, want nu is het echte een brakke dag, TJOKKEFOLL!!!!

Limbo-metal supporten met een halve liter in je hand!!!!

M'OK!!!!!!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com