|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja daar heb ik zeker wel zin in hoor! Ik ben niet zo iemand die liever niks wil omdat het toch niet beter wordt. Gewoon niet te veel op de naam letten, dan wordt het vast wel een aardig album. En als het toch niets wordt, vind ik het ook niet erg. Wat vind jij eigenlijk van MBV? |
|
Ik moet zeggen dat ik wel meer benieuwd ben naar de nieuwe van LSD and the Search for God trouwens. Die band heeft nog maar een EP uitgebracht en ik heb hoge verwachtingen. NP: |
|
quote: Ik ken eigenlijk alleen Loveless. Ik heb hem meerdere malen gedraaid en ik kan wel in het dromerige sfeertje komen, maar ik vind de productie net een beetje niet helemaal naar mijn smaak. Ik ben verder niet zo bekend met shoegaze en vaak zet ik de plaat halverwege af omdat het mijn aandacht niet vast kan houden. Wellicht komt het wel doordat ik naar hardcorenummers van 30 seconden luister. Wie weet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Loveless is ook wel veruit de beste. Vreemd dat het je aandacht niet vast kan houden ja, het zijn meestal toch wel korte en pakkende nummers die makkelijk in je hoofd blijven zitten. Misschien kan je het een (paar) keer gewoon als achtergrondmuziek draaien om te wennen. |
|
Ik vind die plaat sowieso heel goed functioneren als achtergrondmuziek, en ik bedoel dat helemaal niet negatief. Heerlijke wegdroommuziek ook. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Portal - Vexovoid |
|
Skyforger - Kavi Faustian Spirit of the Earth |
|
havok - time is up REALLY OHH REALLY? |
|
Hatebreed - The divinity of purpose |
|
Stella Luna - Stargazer |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
nog maar eens Svartidaudi - Flesh Cathedral |
|
|
|
Op het eerste gehoor komt het goed binnen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Judas Priest - Screaming for vengeance Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
|
|
Osewoudt - Gelag van Zwartgeklede Kraaien |
|
|
|
Electric Wizard - Come My Fanatics... Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Behemoth - And The Forests Dream Eternally Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: |
|
quote: daarnet in de auto vreemde maar lekkere BM van 1996, zowel rechttoe rechtaan trashy BM als mooie melancholische momenten, online enkel een cover en één upload terug te vinden [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 28-01-2013 20:03] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |