|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Anthrax - Madhouse |
|
Paradise Lost - Erased |
|
Monolithe- II |
|
quote: en? wavindjervan? Argh? nu al klaar dan? NP Carthage - Salt of the Earth signature |
|
quote:Vanewelke? np: DrCarlsonAlbion - La Strega And The Cunning Man In The Smoke |
|
Morbid Angel - Eyes To See... Ears To Hear Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: die jute en ook van Infant Annihilator np : In Human Form - Earthen Urn ook serieus de moeite signature |
|
quote:Ik denk dat het bij 1 draaibeurt blijft. Het is misschien meer iets voor Argh met al die hippe danceinvloeden, ook al geeft hij er wel een eigen draai aan. Ik ben meer fan van zijn blackmetalwerk. Binnenkort misschien maar eens een topic starten. quote:dat lijkt mij een grind/deathband, daar begin ik niet aan. quote:He ho he ho, waar blijven die handjes? O, het wordt later beter. hmmm. NP: Synkvervet - Vår Avmakt zelfde stijl een beetje als in menselijke vorm, jaren negentig met toetsen. |
|
quote: np: Split van Zifir en Cult of Erinyes signature |
|
Het clipje is nog wel grappig voor 10 seconden, de muziek niet. np: Nightrite - Black Moon Rituals |
|
deze al gehoord? http://cerclenoir88.blogspot.be/2012/12/skygge-knokkelkraft.html review voor gemaakt. Vind em vet signature |
|
deze ook trouwens, van Yves http://www.zwaremetalen.com/recensie/25313/Inquinok-Dimension-of-I.html http://inquinok.bandcamp.com/ signature |
|
Die Skygge klinkt niet gek. Bij de Inquinok ben ik wat huiverig voor de Emperorvergelijking, geen enkele band heeft dat ooit waargemaakt en ik vind het meestal nogal beledigend tegenover Emperor. |
|
Hoi Bart Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: hoi Argh ja, dat Emperor heb ik laten varen, maar het klinkt wel goed signature |
|
signature |
|
quote:Goed zo, dat zouden meer recensenten moeten doen. Ik zal hem dan toch eens proberen, al kan ik nooit zo veel met Yveszooi. |
|
Slot? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Converge - No Heroes Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Blijft een fantastisch album! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Toen was ik al lang afgehaakt qua type o negative. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |