|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wel bijzonder dat er op de website van de Buze Steenwijk helemaal niets wordt vermeld over de komst van Deicide...... |
|
Het staat wel gewoon bij de tickets. |
|
Ik zie het nu ook. Beetje vreemd. Lijkt me toch dat je meer aandacht wil voor een dergelijk concert. Ze reageren ook niet op email.... |
|
staat nu wel online! |
|
quote: |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Tijdschema in Baroeg: 21.30-22.45 Deicide (US death) 20.30-21.00 Destinity (FR death / thrash) 19.45-20.15 Karnak (IT death) 19.00-19.30 Sweetest Devilry (FR melodic death) |
|
Tijdschema Doornroosje: 19.30 - 20.00 Sweetest Devilry 20.15 - 20.45 Karnak 21.00 - 21.30 Destinity 21.50 - ..... Deicide |
|
En de Buze ??? |
|
15:00 open 15.30 - 16.00 Sweetest Devilry 16.15 - 16.45 Karnak 17.00 - 17.30 Destinity 18.00 - 19.15 Deicide |
|
Tnx! |
|
Nog niet afgelast? |
|
quote: Nope. Tour is al bezig |
|
up! en ja Glen Benton zal gewoon aanwezig zijn. |
|
quote: Primus-allures The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Optreden van vanavond in Southampton gecancelled. Ben benieuwd wat er in Nederland staat te gebeuren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Southampton? Ze zouden toch in Nottingham spelen vanavond? Hoe kom je aan die info? 100% anti-Kvelgeest |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 01-08-2016 16:49] |
|
Nottingham inderdaad. Geen idee hoe ik bij Southampton kom Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
O shit, gelukkig heb ik nog geen kaartje gekocht dus kan ik morgen op het laatste moment nog even kijken of het doorgaat. Als het doorgaat ben ik in ieder geval aanwezig Ik vrees wel het ergste van die support bands, maar ach. |
|
Boeker voldoet dus niet aan de financiƫle verplichtingen en heeft zelf gecancelled. Daar is in NL geen sprake van. Morgen Nijmegen dus! |
|
he made it! |
|
Jack en Glenn heb ik ook vantevoren zien rondlopen, dus ik ging met een gerust hart de zaal in. Het was gaaf. De medley in het begin was wel vreemd, maar wel cool. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |