|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Karnak was inderdaad goeje toellie. |
|
Aanwezig in Baroeg! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Haha! Ik lees op het concurrerend forum alweer mooie berichten over die show in Baroeg Blij dat ik ze in de Buze heb gezien, alwaar ze een erg vette show gaven en ook Glen prima bij stem was! |
|
Glen Benton is een jankerd! Muzikaal gezien was er niks aan de hand, want de band speelde prima. Het divagedrag van Mr. Benton verpestte alles. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nou vertel, ik ben wel benieuwd. Against God and Government |
|
Glen Benton had last van zijn strot en ruzie met de mic en monitoren. De geluidsman werd flink afgezeken. Grotendeels van de nummers werden zonder zang gespeeld en ze stopte veel te vroeg. Hij schopte ook nog een stagediver keihard onder zijn hol en had een hoop praatjes. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
soort patty brard van de metal-scene dus? dat mensen nog naar deze band gaan kijken... I am mine own redeemer...! |
|
Zoiets ja, wat een sjappie zeg. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, dat was triest zeg. Muzikaal was het wel zeer oke. |
|
quote: Ja ze speelden retestrak, ik snap niet waarom die ene gitarist de vocalen niet overnam. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
vroeg ik me bij Luv ook altijd al af... sja-la-la-la-lala-laah! Satan Sing me sing me a chanson satan sing me sing me a sweet love song Satan sing me sing me a chanson this is the only thing I want [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 26-03-2013 20:04] I am mine own redeemer...! |
|
Al dat gezeik over hem, maar de shows in de Buze en Doornroosje waren helemaal prima. In Nijmegen was hij hartstikke goed gehumeurd volgens mij, toen zat hij nog grappen te maken toen iemand wilde stagediven enzo. Dus volgens mij maakt hij gewoon hetzelfde mee wat de meeste mensen maamaken als ze in Rotterdam zijn. Ze worden chagrijnig en opgefokt. |
|
Glen Benton had last van z'n stem, dat was al de hele dag duidelijk. In plaats van dit eerlijk aan te kondigen op het podium - hij maakte er alleen een korte opmerking over - bleef hij maar klagen over het monitorgeluid op het podium. Daar heeft hij onze monitorman verschillende keren over uitgekafferd. Dit was naar onze mening niet terecht. Glen Benton had op het podium 5 monitors waarop hij alleen zijn zang kon horen. Deze stonden allemaal op maximaal volume. In de zaal was zijn zang goed te horen, dat was nog te merken toen een bezoeker het niet kon laten om de tekst van 'Sacrificial Suicide' in de microfoon te brullen. Deicide heeft uiteindelijk zo'n driekwart van de set instrumentaal gespeeld en heeft daarmee (opnieuw naar onze mening) zo'n 200 fans tekort gedaan. Erg jammer allemaal |
|
Behoorlijk jammer ja, ik kwam speciaal voor Deicide en heb er 3 uur voor in de auto gezeten. De laatste keer dat ik ze had gezien, was op No Mercy, dus een jaar of 10 terug. Baroeg treft geen enkele blaam. Het zaalgeluid was gewoon goed, toen ik ff vooraan stond kon ik de zangmonitoren gewoon horen, dus Glen Benton liep gewoon te stoethaspelen. Gelukkig kwam ik een paar gezellige oude bekenden tegen, dus ik was niet helemaal voor niks gekomen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Bwahahahahaha! Prachtig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Juist, no mercy. You call it Christmas, I call it Shitmass! Oi oi oi |
|
quote: waarom boek je die gast dan? heb wel een goedkoper en leuker alternatief... rectal smegma en grindbashers! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Oh ja.... Wat moet dat kosten dan want zoek nog voor 28 september in Jc cerberus. als je het niet hier wil zeggen mail dan maar naar antondijk@live.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |