|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Schop !!!! Wie zijn er zondag allemaal in Tilburg? bla...bla...bla... |
|
zeg Helmet.. hebben LM en ik ook kaarten? bla...bla...bla... |
|
quote:Nog niet, maar ik kan morgen langs 013 (druk op het werk) om er een paar te halen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Heel graag. Je bent een schat bla...bla...bla... |
|
013 - Tilburg Possessedpacman (peut-être) Skitzoid kitten Judge M. Vampie Helmet Bintmeister SQT (when having money) |
|
013 - Tilburg Possessedpacman (peut-être) Skitzoid kitten Judge M. Vampie Helmet Bintmeister SQT (when having money) Nolthuar You will never have, what i never had. |
|
013 - Tilburg Possessedpacman (peut-être) Skitzoid kitten Judge M. Vampie Helmet Bintmeister SQT (when having money) Nolthuar Lord Morzoth Lady Rose (onder de voorwaarde dat ze lief zijn ) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Penumbra is een fijne band maar hen live zien zal voor een andere keer zijn helaas Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
013 - Tilburg Possessedpacman (peut-être) Skitzoid kitten Judge M. Vampie Helmet Bintmeister SQT (when having money) Nolthuar Lord Morzoth Lady Rose Morgil RdP Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik zal heeeeeeellllll erg lief zijn en LM ook. bla...bla...bla... |
|
013 - Tilburg Possessedpacman (peut-être) Skitzoid kitten Judge M. Vampie Helmet Bintmeister SQT (when having money) Nolthuar Lord Morzoth Lady Rose Morgil RdP broerskerk - Zwolle Paul Suzanne |
|
WHOA Heerschend Penumbra You will never have, what i never had. |
|
Penumbra: Kyrsten Gister in Zwolle geweest en vandaag naar de 013, vandaag was echt tig keer beter en heb me zekers goed vermaakt! Was echt heel cool! (echt balen dat het geluid zo zoog in Zwolle...) www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote:ja inderdaad I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Geef me een..... H Geef me een..... O Geef me een..... E Geef me een..... R .....en de zangeres van Penumbra Wel een beetje overdreven hoor, je jurk tot aan je onderbroek toe optrekken (onderbroek was wit als bewijs ) Verder was het heel leuk in de 013 Hakkuh |
|
Penumbra was kut !! Het bier was gaaf !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Bwahahhaha ga dan naar een cafe ofzow jezelf klemzuipen... [Dit bericht is gewijzigd door Nolthuar op 09-12-2002 18:47] You will never have, what i never had. |
|
quote: Kyrsten is een hele aardige meid, komt op het podium misschien wat verwaand over...Mn vriend en ik hadden haar (en de rest van de band) sinds afgelopen februari niet meer gezien (toen ze ook hier in nederland waren). Het was in ieder geval een leuk weerzien. |
|
quote: Nou, das dan fijn voor je! |
|
daar komt nog bij dat je goed kon zien dat haar 'stageperformance' gewoon een act was, dus ik zo'n hoer zal het niet zijn. Was gewoon een leuke show met een zeer goede liveband. Ik heb zeer genoten (hail die slip ja ) |
|
quote:was het niet een zwarte string? ik vind haar trouwens ook een hele aardige meid, en een beetje jammer om iemand meteen een hoer te noemen als ze haar jurk te ver omhoog zwiept. De gasten die daar vooraan bij het podium stonden hoorde ik trouwens niet klagen! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: haha..dat was RobWij stonden vooraan. maargoed. ik vond het ook een beetje overdreven, vooral gezien het feit dat ze zo zwiepte met die jurk en zo de rest van de bandleden het podium afwerkte. Ze had ook inderdaad nogal een verwaande uitdrukking op haar gezicht. Ze deden het verder wel leuk hoor.. edit - hebben die zanger en de zangeres eigenlijk een relatie? [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 09-12-2002 23:08] |
|
weet ik eigenlijk niet, leek er wel op, maar backstage waren ze helemaal niet zo plakkerig als op het podium. ach ja... had trouwens zondag ook nog foto's gemaakt van Penumbra, en een paar van Kyrsten alleen. Was erg leuk! Maar goed, ik heb het iig goed naar m'n zin gehad met die band, hele toffe mensen! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Nee die twee hebben geen relatie, is alleen een act op het podium.... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |