|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hep het helaas moeten missen. Zo lang naar uitgekeken en tog niets gezien. Echt iets waar ik zeer veel spijt van heb. Vrienden van mij gingen wel. Ze vertelde aan de bandleden toen ze backstage waren dat een vriend van ons ziek was en dat ie daardoor niet kon komen. Waarna de gitarist gelijk vroeg of hun een telefoon bij hadden. Die zieke vriend heeft een kwartier met de gitarist zitten bellen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik vond ze zondag wel okeej,is nou niet bepaald mijn smaak .maar goed.En sorry Autum fans..maar waqt een zuigband is dat.13 in een dozijn. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Sinds het smerige succes van Within Temptation krijg ik steeds meer een allergie voor jurken, en dan vooral het zwiepen ermee! |
|
Damn, dat dit topic nog steeds zo ver weggezakt is met de release van het nieuwe album. Ik moet even melden dat Seclusion werkelijk een meesterlijk album is! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Zeker een goede plaat maar hij overtreft zijn voorganger niet als je het mij vraagt... |
|
quote: Dat album heerscht idd. Vooral het openingsnummer wekt kippevel op. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote:Hmm, ik zal ze eens goed naast elkaar liggen, maar ik denk dat ik het met je oneens ben. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
damn, eindelijk seclusion in mijn bezit!!! heerlijk album!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ik las ergens dat Penumbra 13 november in Elektra Sliedrecht zou spelen. Ik zie niks op de Elektra site. Weet iemand wel hoe het zit en of ze dan nog ergens anders optreden? Heb heel erg zitten zoeken, maar kan niks vinden. |
|
Hebben ze dan al een tour-zangeres gevonden? Ik heb al eeuwen geen updates over deze band gehoord. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb er wel een cd van, maar ik luister hem bijna nooit. Als ik hem een keer hoor, hoef ik hem de komende tijd niet meer te horen. Ik luister hem ook nooit twee keer achter elkaar, dan vind ik het echt zeikmuziek worden. |
|
quote:Ik zal weleens mailen.. |
|
quote: het staat al op de site hoor. 7,50 euro support to be announced |
|
slaapband signature |
|
quote:Weltruste dan The Last Bewitchment blijft een heerschplaat |
|
quote: nee signature |
|
quote:Hihi |
|
mnja, iets tussen Lacuna Coil en dat probeersel van Rutan signature |
|
Alas? |
|
zoiets ja, dat herinner ik me toch, lang geleden verkocht signature |
|
Dit is lang geleden! Heb ze toen één keer gezien in Zwolle in de Broerenkerk. Was opzich wel leuk alleen die zanger was wel zo intens lelijk! |
|
Ik vind Penumbra een goede band. Ik luister het zeker niet dagelijks, maar de albums zijn de moeite waard. |
|
Holy shit.... impressed @ hun zangeres... ik wist al dat ze divers was vanwege Pin-up went down, maar dit. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Vind dr stem eigenlijk behoorlijk irriterend. Dit is toch niet dezelfde zangeres als op Seclusion of wel? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |