|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
jep, jonge jongetjes: stuk voor stuk thnx! Le Mistral is de shit ! |
|
Gisteravond in de Effenaar was ook klasse. Essence: lekkere thrash, maar (nog) niet altijd even strak gespeeld. En die zanger heeft nog wel wat stemoefeningen nodig. Volgens mij zijn ze nog niet al te ver in de tour en zijn stem liep nu al zo ongeveer op z'n eind. Hate: geweldig! fantastisch! Jammer dat er aanvankelijk weinig respons van de zaal was - totaal onverdiend! Hypocrisy: lekkere set. Speelden meer dan 1,5 uur. Ongelooflijk wat die Tagtren met zijn stem kan - en dat ruim 1,5 uur, avond aan avond. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Hate was liefde <3 (Of, zoals de man mij zojuist deed herinneren, lust gebotviert op een bas XD) [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 01-04-2013 11:41] Black seeds of bunny! |
|
quote: Ah ben dan jij degene die mij aansprak over ZM en Enraged? Hypocrisy |
|
quote: Oké, is dat lekker dan zo'n Bas? |
|
Nou wel als ik Mortifer mag geloven :') [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 01-04-2013 19:21] Black seeds of bunny! |
|
quote:Ik heb de konijnenoortjes aan me voorbij laten gaan.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geen konijnenoortjes bij de concerten waar ik doorgaans heen ga. |
|
Ja lieve schat dan moet je me ook gewoon eens laten weten wanneer je waar heen gaat! FB helpt sowieso al als je het mij vraagt Black seeds of bunny! |
|
Veel staat er nog niet op het programma. Eerstvolgende in mei. Heb geen FB. |
|
Voor mij is het dan Extremefest, wat er op jouw agenda staat weet ik niet..? Black seeds of bunny! |
|
quote: Jep! Heb je http://youtu.be/W8SuEbjwY2A al gecheckt? Impressie van hoe die nieuwe plaat klinkt. Le Mistral is de shit ! |
|
quote: Ahaa! Ik was zaterdag iets te druk met Hypocrisy kijken, vandaar de korte reactie. Nee sorry nog niet gedaan (had wel gezegd dat te doen he), maar ga ik nu even doen. quote: Thnx nog Bokkie! En Amarantha! Ik was alweer 2 tot 3 jaar niet in Romein geweest, dus was het even kwijt. Ook de route naar Romein haha, volg de metalhead.. alleen was het plein leeg [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-04-2013 14:00] |
|
quote: Voor mij Saxon. Maar komt vast wel een keer denk ik. |
|
Anders doen we een keer een driehoeksmeeting. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-04-2013 17:15] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Ik wilde eerst een ander woord gebruiken, maar dat had vast de verkeerde suggestie gewekt. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nu bedoel je in alle drie de hoeken een keer meeten? |
|
Het is maar hoe je bekijkt. Ik wilde er eerst triomeeting van maken, maar dat leek me toch niet zo niet verstandig. Maar om ontopic te blijven, jammer dat ik het heb moeten missen. Hypocrisy is toch een van mijn favoriete bands. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-04-2013 17:29] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: mooie foto heur! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ah, mooi! Und? Le Mistral is de shit ! |
|
quote: De stukjes die mijn pc mij toeliet te beluisteren waren wel aardig, kan er alleen (nog) niet een mening bij vormen wegens mijn falende pc Maar ik zal de volgende keer even in je eigen topic reageren voor ontopicheid. |
|
Was vet in Leeuwarden. Daarna nog rondje Mukkes gedaan en zo zat als een aap de taxi ingestapt. spelfout weggehaald... |
|
quote:Zo ken ik je weer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |