|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke foto? POSTEN!!1 Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Okee, bij deze dan: Too weird to live but much too rare to die.. |
|
^^ Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Adam en Reva signature |
|
Dan ben ik toch wel heel benieuwd wie die Adam is dan. Too weird to live but much too rare to die.. |
|
de zanger van Hate! Adam, The First Sinner! signature |
|
Had ik kunnen weten Maar dan nog, doe mij Mortifer maar...beest op de bas Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Nou dan moet je wel even niet goed kijken al;s ie aant headbangen is, anders is het volledig mogelijk dat je de rest van de show krom ligt van het lachen :') Maag spelen kan ie idd wel... Zag er ook niet verkeerd uit, in/met die rok Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik heb nog nooit een gast zo snel zien headbangen, holy shit En eens Too weird to live but much too rare to die.. |
|
moah, heb op zich wel sneller gezien, maar het ging zich er meer om dat wanneer hij gewoon standaard back and forth headbangt het er (van de zijkant vooral!) uitziet alsof ie zn bas vol aant humpen is XD [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 05-04-2013 20:37] Black seeds of bunny! |
|
quote: Daar ga ik in de toekomst maar een goed op letten dan, was me nog niet opgevallen. Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Ik was hier ook aanwezig. Alleen Hypocrisy gezien. Saaie voortkabbelende meuk. Ook weer een bak vol stereotypische metalheads. Maar het was best gezellig. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: hij is dood signature |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Statement from HateOfficial - "At night 5th/6th April near a German town of Munchberg, our friend, best comrade and longtime bass player unexpectedly passed away. After the show in Stuttgart last night he went to sleep and never woke up. We found him lifeless early in the morning and immediately called an ambulance. He was reanimated, but to no avail. Results of Sławek’s autopsy should be known soon. In this situation, we decided to cancel the remaining shows and return home. We gave detailed testimonies to the German police. We are shocked and shattered by his sudden, unexpected death. We mourn together with Slawek’s family and friends. " Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bizar zeg.. |
|
Inderdaad ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik las het net ja, damn.... Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Tribute van Hypo in Leipzig. Allen in Hate shirts, geen stage productie Vind ik ook niet |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |