IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hypocrisy / Hate / Essence live 30 Maart Leeuwarden & 31 Maart Eindhoven Vorige pagina
Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 05-04-2013 11:29 by Revontulia Wijzig reactieProfiel van RevontuliaQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2013 19:48 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
mooie foto heur!

Late reactie, maar dank je!
Heb een topavond gehad in de Romein inclusief gesigneerd album, een foto en een setlist.
Pluk er al wel de hele week de (voettechnisch pijnlijke) vruchten van, maar ach, who cares...als ze weer komen ben ik er absoluut weer bij!!

[Dit bericht is gewijzigd door Revontulia op 05-04-2013 11:29]

Too weird to live but much too rare to die..

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-04-2013 11:32 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Welke foto? POSTEN!!1

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 05-04-2013 11:38 by Revontulia Wijzig reactieProfiel van RevontuliaQuote dit bericht

Okee, bij deze dan:

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-04-2013 12:51 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

^^

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2013 12:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Adam en Reva

signature

Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 05-04-2013 13:01 by Revontulia Wijzig reactieProfiel van RevontuliaQuote dit bericht

Dan ben ik toch wel heel benieuwd wie die Adam is dan.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2013 19:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de zanger van Hate!

Adam, The First Sinner!

signature

Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 05-04-2013 19:06 by Revontulia Wijzig reactieProfiel van RevontuliaQuote dit bericht

Had ik kunnen weten
Maar dan nog, doe mij Mortifer maar...beest op de bas

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 05-04-2013 19:48 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Nou dan moet je wel even niet goed kijken al;s ie aant headbangen is, anders is het volledig mogelijk dat je de rest van de show krom ligt van het lachen :')

Maag spelen kan ie idd wel... Zag er ook niet verkeerd uit, in/met die rok

Black seeds of bunny!

Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 05-04-2013 19:50 by Revontulia Wijzig reactieProfiel van RevontuliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2013 19:48 schreef Nyghtslave het volgende:
Nou dan moet je wel even niet goed kijken al;s ie aant headbangen is, anders is het volledig mogelijk dat je de rest van de show krom ligt van het lachen :')

Maag spelen kan ie idd wel... Zag er ook niet verkeerd uit, in/met die rok

Ik heb nog nooit een gast zo snel zien headbangen, holy shit

En eens

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 05-04-2013 20:36 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

moah, heb op zich wel sneller gezien, maar het ging zich er meer om dat wanneer hij gewoon standaard back and forth headbangt het er (van de zijkant vooral!) uitziet alsof ie zn bas vol aant humpen is XD

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 05-04-2013 20:37]

Black seeds of bunny!

Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 05-04-2013 21:50 by Revontulia Wijzig reactieProfiel van RevontuliaQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2013 20:36 schreef Nyghtslave het volgende:
moah, heb op zich wel sneller gezien, maar het ging zich er meer om dat wanneer hij gewoon standaard back and forth headbangt het er (van de zijkant vooral!) uitziet alsof ie zn bas vol aant humpen is XD

Daar ga ik in de toekomst maar een goed op letten dan, was me nog niet opgevallen.

Argh
Usericon van Argh
Posted 06-04-2013 4:02 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik was hier ook aanwezig. Alleen Hypocrisy gezien. Saaie voortkabbelende meuk. Ook weer een bak vol stereotypische metalheads. Maar het was best gezellig.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2013 16:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2013 19:06 schreef Revontulia het volgende:
Had ik kunnen weten
Maar dan nog, doe mij Mortifer maar...beest op de bas

hij is dood

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2013 16:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2013 16:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Statement from HateOfficial - "At night 5th/6th April near a German town of Munchberg, our friend, best comrade and longtime bass player unexpectedly passed away. After the show in Stuttgart last night he went to sleep and never woke up. We found him lifeless early in the morning and immediately called an ambulance. He was reanimated, but to no avail. Results of Sławek’s autopsy should be known soon. In this situation, we decided to cancel the remaining shows and return home. We gave detailed testimonies to the German police. We are shocked and shattered by his sudden, unexpected death. We mourn together with Slawek’s family and friends. "

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-04-2013 16:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Bizar zeg..

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2013 17:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Inderdaad ja.

Revontulia
Usericon van Revontulia
Posted 06-04-2013 20:07 by Revontulia Wijzig reactieProfiel van RevontuliaQuote dit bericht

Ik las het net ja, damn....

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 08-04-2013 11:03 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Tribute van Hypo in Leipzig. Allen in Hate shirts, geen stage productie

Vind ik ook niet

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com