|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
jip. soms vind ik muziek ook gewoon echt kut, maar luister ik er wel vaak naar. Omdat het oprecht kut is signature |
|
quote:Zeg dat nu niet! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Exploited brengt zo weinig muziek uit, wattie moet wel een ander bijbaan hebben |
|
quote: Vind ik een moeilijke, Bart. Ik twijfel er geen moment aan dat de kerel die Gruweldood in mekaar geflanst heeft oprecht bezig is. Maar om daar nu naar te gaan luisteren, juist omdàt het oprecht is, nou nee... Dan nog liever Igorrr weet je... Voodoo_xx |
|
Muziek is gewoon vermaak. De mensen die die de onweerstaanbare drang hebben hun diepere gedachten en meningen door middel van teksten te promoten ten spijt: Zang is in mijn ogen gewoon een extra instrument en dient daarom lekker in het gehoor te liggen. Of het nou over geloof, politiek of bier en tett'n gaat kan me echt werkelijk geen drol schelen. Als het geheel niet aan mijn smaak voldoet luister gewoon ik niet naar de betreffende muziek. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-01-2013 12:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: o yeah! Kan ik me nu eens volledig in vinden! Voodoo_xx |
|
quote:Even normaal doen tegen muziek. |
|
quote: Als je je er nog iets meer in verdiept had zou je geweten hebben dat de band er juist alles aan gedaan heeft om hem te helpen. Een eerste oplossing leek een soort Brian Wilson achtige rol voor Syd waarin hij nummers zou schrijven en niet meer hoefde op te treden. Maar dit wist hij te saboteren door een nieuw nummer "HaveYou Got It Yet?" steeds weer anders voor te spelen. Vervolgens hebben Gilmour/Waters/Wright nog twee (solo) albums met hem gemaakt. Ze lieten hem dus echt niet zomaar als een baksteen vallen. Integendeel, Syd zat destijds al in een psychiatrische inrichting en was extreem moelijk om mee te werken. Na die twee solo albums is er ter promotie ook nog een poging tot optreden gedaan, weer met hulp van PF leden. Syd liep halverwege het derde nummer gewoon van het podium af en trad nooit meer op. Die gasten waren begin 20 en wisten natuurlijk ook niet wat ze met een psychiatrisch patient aan moesten, maar schijnheilig vind ik het niet overkomen aangezien ze van alles geprobeerd hebben. Anyway, ik vind Wish You Were Here, met al die extra kennis over de omstandigheden er omheen hierdoor juist extra goed. Syd was onverwachts ook aanwezig tijdens de opnames, dat is ook wel fascinerend. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 23-01-2013 16:46] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: precies, iets wat voor mij ook voor films en boeken geldt. Wellicht heeft de "schepper" er een boodschap mee maar die kan mij in de meeste gevallen niks schelen |
|
Vertel dat eens aan Joden als het over Wagner gaat signature |
|
Qua onzinnige lulkoekopmerkingen ben je weer lekker op dreef zo te zien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: waarom niet aan een raket schietende HezballohPalestijn? Die is er dan wellicht weer heel positief over! |
|
quote:Hm, okay. Ik zal hem weer eens een voorzichtige luisterbeurt geven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wist wel ongeveer hoe het zat, maar grote dank voor de opfrissing van mijn toch al wankel geheugen Voodoo_xx |
|
Ad absurdum: Dimmu Borgir. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |