|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Danny Elfman! (soundtrack van The Nightmare before Christmas en Sleepy Hollow) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heb je een titel voor me? Dat zoekt wat makkelijker MuayThaigerrr!! |
|
Als 't echt spooky moet, draai je gewoon CoF!!! Anders draai je toch gewoon wat van Helloween? Ad Astra... |
|
Ehm, CoF is niet echt een optie, dat kan ik mezelf en een aantal anderen niet aandoen... En Helloween... MuayThaigerrr!! |
|
Sleepy Hollow 1 Introduction 2 Main Titles 3 Young Ichabod 4 The Story... 5 Masbath's Terrible Death 6 Sweet Dreams 7 A Gift 8 Into The Woods/the Witch 9 More Dreams 10 The Tree Of Death 11 Bad Dream/tender Moment 12 Evil Eye 13 The Church Battle 14 Love Lost 15 The Windmill 16 The Chase 17 The Final Confrontation 18 A New Day! 19 End Credits Nightmare before Christmas 1 Overture 2 Opening 3 This Is Halloween 4 Jack's Lament 5 Doctor Finklestein/in The Forest 6 What's This? 7 Town Meeting Song 8 Jack And Sally Montage 9 Jack's Obsession 10 Kidnap The Sandy Claws 11 Making Christmas 12 Nabbed 13 Oogie Boogie's Song 14 Sally's Song 15 Christmas Eve Montage 16 Poor Jack 17 To The Rescue 18 Finale/reprise 19 Closing 20 End Title Oh, en als ik het zo inschat zal de soundtrack van Edward the Scissorhanded ook wel sfeervol genoeg zijn, maar die film heb ik al zo lang niet meer gezien dat ik absoluut niet meer weet wat voor een muziek er bij zit. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-10-2002 12:57] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dank je Helmet, ik ga gelijk zoeken MuayThaigerrr!! |
|
Skepticism! Thergothon! Alles wat duister en tragisch is ! |
|
Hallo Jenje... HalloweenFEEST . Ik zou het in de gothic zoeken ('Teh' Sisters of Mercy enzo) en ouwe shock rock als Alice Cooper, zoiets dergelijks? Maar het moet wel herkenbaar zijn anders flopt het natuurlijk en da's niet de bedoeling op een feest. |
|
quote: Ik vind dat feest. Feest zijn irritant, altijd veels te blij ... Draai maar eens goede duistere funeral doom, kun je tenminste rustig je biertje drinken zonder allemaal vrolijk gehuppel van tyfushoeren |
|
het nummer "Halloween" van Helloween...duurt zo'n 12 minuten en is wel een gaaf nummer, niet van die blije "Dr. Stein"-deuntjes. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: JAHHHHHH!!!!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Probeer Loreena Mc Kennitt 'ns... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
descend to oblivion van limbonic art Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Argghhh |
|
Argh gelukkig zijn er verschillende smaken! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Corry Konings met de hup hup song. Als je ze daar de stuipen niet mee op het lijf jaagt weet ik het ook niet meer... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Was dit nou heel erg sarcastisch of euuuu |
|
Notre Dame!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: bwahahahahahahahaahaa Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Misfits. en Helloween ja! |
|
quote: Kijk nou eens goed naar al die smilies |
|
De enige echte Halloweenmuziek is Type O Negative!!!! |
|
quote: Kijk, dat soort opmerkingen spreken me aan Draai teringharde herrie of doooooommmm! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat wou ik net gaan zeggen. |
|
Gehenna (First Spell) Gloomy Grim Oude Black Sabbath (Electric Funeral, Hand of Doom, Fairies Wear Boots etc... Hmm, het album Paranoid dus eigenlijk ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |