![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij niet? ![]() Too weird to live but much too rare to die.. ![]() |
|
quote: Oh ja, dat is waar ook! Het gaat nog niet veel beter? Too weird to live but much too rare to die.. ![]() |
|
quote: Donderdag een kies laten trekken, inclusief een stukje kaak, ging dit weekend erg goed, nu wat minder. Boeiender ![]() |
|
quote: Balen.. ![]() Ik hoop dat het snel opknapt! Too weird to live but much too rare to die.. ![]() |
|
quote: ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: waar wel voor dan? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Iemand die vanuit Tilburg gaat en toevallig een plaats in de wagen over heeft? ![]() |
|
Ik zal op mijn verjaardagsfeestje wel een cdeetje van rectal smegma en de grindbashers draaien, dan lijkt t nog alsof ik er alsnog bij was ![]() ![]() |
|
en wat live foto's als diavoorstelling en klaar ben je! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Zin an! En leuk de rotzakken van RS en Kutschurft weer eens te zien. Boeiender ![]() |
|
alleen is de vraag is of dat wederzijds is? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Vast niet. Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Ik moet helaas melden, dat het hem niet gaat worden vanavond. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ![]() Boeiender ![]() |
|
Had ie vandaag dus gewoon 2 cdtjes kunnen slijten he.. maar nee meneer vertikt het. Volgens mij begint het succes een beetje naar zijn kop te stijgen..! ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Dat zal het zijn ja... Pfff, waren wij maar zo succesvol als Atatron... helaas... [edit] Oh, het is Aratron.... dusch.... LOL [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-02-2013 14:26] Boeiender ![]() |
|
hopla, bende merch ingeladen... bas dan ook maar ingepakt en straks die kant op. nice! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Jammer maar helaas Paul, ik heb wel een cd voor je kunnen regelen, dus mocht je nog steeds geïnteresseerd zijn. ![]() quote: Wij mochten willen dat we zo bekend en succesvol waren als Grindbashers. ![]() Veel plezier straks en wie weet tot een volgende keer. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Nou en was het een leuk feestje? ![]() ![]() |
|
Ie weettoch! DaMN en nu Whisky Boeiender ![]() |
|
zeker...vooral backstage... ![]() goed geregeld daar en leuke sfeer en leuk revontulia & faalhaas in het echt te ontmoeten... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 17-02-2013 9:29] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Wat een topavond, met leuke mensen en gave optredens! Heb het geweldig naar mijn zin gehad, dank iedereen! En over de backstage gaan we het maar even niet hebben.. ![]() ![]() ![]() ![]() Too weird to live but much too rare to die.. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |