|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij niet? Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Oh ja, dat is waar ook! Het gaat nog niet veel beter? Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Donderdag een kies laten trekken, inclusief een stukje kaak, ging dit weekend erg goed, nu wat minder. Boeiender |
|
quote: Balen.. Ik hoop dat het snel opknapt! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote: waar wel voor dan? I am mine own redeemer...! |
|
Iemand die vanuit Tilburg gaat en toevallig een plaats in de wagen over heeft? |
|
Ik zal op mijn verjaardagsfeestje wel een cdeetje van rectal smegma en de grindbashers draaien, dan lijkt t nog alsof ik er alsnog bij was |
|
en wat live foto's als diavoorstelling en klaar ben je! I am mine own redeemer...! |
|
Zin an! En leuk de rotzakken van RS en Kutschurft weer eens te zien. Boeiender |
|
alleen is de vraag is of dat wederzijds is? I am mine own redeemer...! |
|
Vast niet. Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Ik moet helaas melden, dat het hem niet gaat worden vanavond. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Boeiender |
|
Had ie vandaag dus gewoon 2 cdtjes kunnen slijten he.. maar nee meneer vertikt het. Volgens mij begint het succes een beetje naar zijn kop te stijgen..! ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dat zal het zijn ja... Pfff, waren wij maar zo succesvol als Atatron... helaas... [edit] Oh, het is Aratron.... dusch.... LOL [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-02-2013 14:26] Boeiender |
|
hopla, bende merch ingeladen... bas dan ook maar ingepakt en straks die kant op. nice! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Jammer maar helaas Paul, ik heb wel een cd voor je kunnen regelen, dus mocht je nog steeds geïnteresseerd zijn. quote: Wij mochten willen dat we zo bekend en succesvol waren als Grindbashers. Veel plezier straks en wie weet tot een volgende keer. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nou en was het een leuk feestje? |
|
Ie weettoch! DaMN en nu Whisky Boeiender |
|
zeker...vooral backstage... goed geregeld daar en leuke sfeer en leuk revontulia & faalhaas in het echt te ontmoeten... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 17-02-2013 9:29] I am mine own redeemer...! |
|
Wat een topavond, met leuke mensen en gave optredens! Heb het geweldig naar mijn zin gehad, dank iedereen! En over de backstage gaan we het maar even niet hebben.. Too weird to live but much too rare to die.. |
|
I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |