|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
"gelukkig hebben we de foto's nog". Martijn heeft flink lopen schieten... I am mine own redeemer...! |
|
quote: En ik dacht dat er alleen die foto was die faal gemaakt heeft....shit... Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Hehe: Boeiender |
|
Too weird to live but much too rare to die.. |
|
coca-cola: onthoudt die naam! I am mine own redeemer...! |
|
Ben benieuwd of Faalhaas vandaag wel in 1 keer de goede trein instapt trouwens... I am mine own redeemer...! |
|
Heeft faalhaas zich wel gedragen, of kan het zijn dat ie vandeweek bij Opsporing Verzocht voorbij gaat komen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Boeiender |
|
quote: als je dat zo graag wil weten, had je niet naar die worstel-mannetjes moeten gaan kijken... faalhaas rules! I am mine own redeemer...! |
|
quote: gave kerel i.d.d.! I am mine own redeemer...! |
|
Mooi! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jullie waren ook erg lief Wie is dat figuur die daar achterin staat trouwens? Kreeg een snuif speed van hem, daarna is het licht uitgegaan bij mij ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ah, den RS zangert. Boeiender |
|
Aha! Ik heb dus gewoon drugs gebruikt met de frontman van Rectal Smega, vet stoer Wel een flink harde baas die gast Volgende keer misschien maar ook daadwerkelijk wat bandjes gaan kijken ofzo ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Je was aardig aan het genieten hoor, voor Kutschurft, haha, je was helemaal uit je dak aan het gaan tijdens de soundcheck. Boeiender |
|
quote: Gast, en ik dacht nog...sterk spul in die joints van je hahahaha dat verklaart een hoop Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Tijdens de soundcheck, lekker kansloos ook weer ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nou, ik kon het wel waarderen eigenlijk. Boeiender |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Het was zeer vermakelijk ja Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Ik heb ook nog foto's gemaakt toen jullie aan het afbreken waren, vond ik blijkbaar ook erg mooi ... hoe de hazen lopen ... |
|
... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |