|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie weet, wie weet. Haalt wel weer wat druk van naar UtBS 'moeten' af. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Echt waar joh!? Heb je die live clips wel gezien? Deze gasten weten zelfs nummers met 1 riff te verneuken... met drie gitaristen... meesterlijk slecht, deze zwaar over het paard getilde kul-band. Ze staan ook op Dokkum Open Air trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 28-02-2013 17:53] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
VON is echt een aanfluiting.... zelden een band gezien die zijn eigen glazen zo hard in heeft weten te gooien met een ultra dramatische en lachwekkende "come-back NO SUPPORT! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
lijkt wel of ik links in die clip mee doe??? edit: bass en zang doe... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 28-02-2013 21:26] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Helemaal mee eens. Deze band had beter in obscuriteit gehuld kunnen blijven. Kijk voor de grap/treurnis dat filmpje eens; drie gitaristen om 1 riff langs elkaar heen te spelen, de zanger zit er vaak naast en ze hebben een drummer die niet eens 1 ritme kan aanhouden... zie het stukje waarin hij door de rest van de band vol ongeloof wordt aangekeken terwijl hij compleet de mist ingaat. Ik herkende de mega-simpele nummers pas na een minuut ofzo... FAIL!!!!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Shame on you Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: het gevoel wat ik bij veel ultratech , zie ons eens geweldig spelen , cynic is er niks bij, death/black bands heb, die nu erg "in" zijn. dus eigenlijk zijn ze gewoon goed |
|
quote: De retoriek is hoog in deze. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
"Ritual of the Black Mass" Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Clownen is niet dood! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Jezus tering! :') Ik had de muziek nog nooit gehoord maar dat hoeft nu ook niet meer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb dat filmpje serieus enkele malen geprobeerd te kijken, maar rond het stukje van "how did it like, feel like, when, like, Buhrtsum, like, wore like your shirt?" werd het me telkens weer te gortig en sloot ik semi-schuldbewust het venster. Te gênant! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: You know, like, and all the controversy with, you know, like Varg 'n shit? That's just what it is man; controversy. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
:') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
like, like what, i mean, like you know, i like what i like, you know?! |
|
'man, you know, like, respect, you know, like....' WTF! Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Had het topic al een poosje openstaan. Zag niet dat jij dit ook al had gezegd. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
|
|
quote: Black Metal Fashion Police. Was het soms op VON dat Maarten Spermamuyl jouw aars volblafde met blasfemisch zaad, traag kruipend door jouw aars als warme teer. Ik snap dat je die tijd mist, tijden veranderen. Deal with it. [Dit bericht is gewijzigd door Tuitlul op 28-03-2013 8:20] |
|
quote:Het inteelt gedeelte van de niet bestaande scene komt ook weer tot leven. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Goede songtitel! |
|
Even 'naar onderwerp', welke Von is dit? Niet Von van Von Goat? Ik vind Von Goat namelijk best gaaf, en enkele jaren terug op het NWN! fest waren die prima te verteren (waaronder wat oude Von nummers) |
|
quote:Klikken, luie aarsch. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Vergeten de URL te pasten, luie aarsch? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |