|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Tijdstip 'ofzo'. http://www.metal-archives.com/bands/Von/2302 Deze dus. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Saille (BE symphonic black metal) zal deze avond openen. |
|
Vage combinatie met Von. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hoezo, zijn toch beide kutbands. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
21.30-23.00 Von (US black metal) 20.00-20.50 Saille (BE symphonic black metal) |
|
Saille zou ik toch niet zomaar afschrijven, me dunkt... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: en vele klassen beter dan VON. Met Saille heb je een muzikanten die tenminste wel hun instrumenten beheersen en meer dan één riff kunnen spelen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ja dat doet het hem. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Von bewees gisteren dat ze gewoon totaal ruk zijn. Mijn god wat een fouten tijdens zulke simpele nummers die eigenlijk allemaal hetzelfde klinken. Onterechte cultband. Geen sfeer, totaal niks kwam er van die gasten uit. Lachwekkend gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 21-06-2013 20:55] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dit wordt hilarisch morgen tijdens Dokk'em.. hoe lang zal het duren voordat ze weggehoond/met bier bekogeld zullen worden? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hard getwijfeld te gaan, toch thuisgebleven, na meeredere mensen gesproken te hebben niet heel rouwig om. 'Satanic Blood' is overigens wel zeker een legendarische invloedrijke plaat, en daardoor is VON een cultband. Dat ze het nu zo en grabbel gooien is spijtig. Hoeveel bezoekers waren er eigenlijk? In Oberhausen 33 betalenden hoorde ik vanavond. |
|
quote:Nee hoor. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Dat werkstuk heeft inderdaad een hele berg ongetalenteerde wannabe's zonder wat voor muzikale know-how dan ook dat laatste zetje gegeven om toch maar een band te beginnen. |
|
quote: In mijn waarheid wel! |
|
quote::') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:'Turrlijk wel. Suffe zaadzooi. quote:Compleet irrelevant, het is gewoon een lekkere, sterke plaat. Erg zwaar. Wel genant dat ze het live niet kunnen waarmaken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Compleet irrelevant, ik had het namelijk niet over hoe een lekkere, sterke plaat 'Satanic Blood' is, maar over wat voor invloed het op de scene gehad heeft. Overigens vind ik de muziek van Von wel ontzettend kut. Maar ik heb kunst in al zijn verschijningsvormen überhaupt nooit begrepen. |
|
quote:En dat is een compleet irrelevante opmerking, het gaat jou immers niet zozeer om Von/Satanic Blood zelf, voor na de tekste die jij quote. Daarom, compleet irrelevant. Edit: [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 23-06-2013 13:11] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Eigenlijk is dit hele topic best wel irrelevant. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-06-2013 13:10] |
|
quote: Daar heeft menig persoon toch een andere mening over "Not only am I putting ‘Ritu’ onto my long-term playlist, I’m going to start using it as a template by which all other albums in this style of music are judged from here on out." - The Impaler Speaks" Theimpalerspeaks.com Maar verder, iets van smaken en kleuren enz... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hoe lang zou het duren voordat ze nu dan ook zelf zeggen, 'het is beter dat we er maar mee stoppen'? |
|
quote:Zodra de bierkosten hoger zijn dan de opbrengsten. En als Varg ze uitkotst. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |