IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Von 20 juni @ Baroeg Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-02-2013 6:55 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

donderdag 20 juni
Von (US black metal)
Vvk n.n.b. Entree n.n.b. Zaal open 19.00 uur

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-02-2013 6:58 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Wie weet, wie weet. Haalt wel weer wat druk van naar UtBS 'moeten' af.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-02-2013 17:22 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-02-2013 17:53 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 28 februari 2013 6:58 schreef Kvelgeest het volgende:
Wie weet, wie weet. Haalt wel weer wat druk van naar UtBS 'moeten' af.

Echt waar joh!? Heb je die live clips wel gezien? Deze gasten weten zelfs nummers met 1 riff te verneuken... met drie gitaristen... meesterlijk slecht, deze zwaar over het paard getilde kul-band. Ze staan ook op Dokkum Open Air trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 28-02-2013 17:53]

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-02-2013 21:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

VON is echt een aanfluiting....

zelden een band gezien die zijn eigen glazen zo hard in heeft weten te gooien met een ultra dramatische en lachwekkende "come-back

NO SUPPORT!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-02-2013 21:25 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

lijkt wel of ik links in die clip mee doe???

edit: bass en zang doe...

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 28-02-2013 21:26]

I am mine own redeemer...!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-02-2013 22:51 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 28 februari 2013 21:11 schreef irritante klootzak het volgende:

zelden een band gezien die zijn eigen glazen zo hard in heeft weten te gooien met een ultra dramatische en lachwekkende "come-back

NO SUPPORT!

Helemaal mee eens. Deze band had beter in obscuriteit gehuld kunnen blijven.

Kijk voor de grap/treurnis dat filmpje eens; drie gitaristen om 1 riff langs elkaar heen te spelen, de zanger zit er vaak naast en ze hebben een drummer die niet eens 1 ritme kan aanhouden... zie het stukje waarin hij door de rest van de band vol ongeloof wordt aangekeken terwijl hij compleet de mist ingaat. Ik herkende de mega-simpele nummers pas na een minuut ofzo... FAIL!!!!!!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-02-2013 22:51 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 28 februari 2013 21:25 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
lijkt wel of ik links in die clip mee doe???

edit: bass en zang doe...

Shame on you

faceless
Usericon van faceless
Posted 01-03-2013 0:49 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2013 22:51 schreef Mortis Rex het volgende:
Helemaal mee eens. Deze band had beter in obscuriteit gehuld kunnen blijven.

Kijk voor de grap/treurnis dat filmpje eens; drie gitaristen om 1 riff langs elkaar heen te spelen, de zanger zit er vaak naast en ze hebben een drummer die niet eens 1 ritme kan aanhouden...

het gevoel wat ik bij veel ultratech , zie ons eens geweldig spelen , cynic is er niks bij, death/black bands heb, die nu erg "in" zijn.
dus eigenlijk zijn ze gewoon goed

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-03-2013 0:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2013 0:49 schreef faceless het volgende:
het gevoel wat ik bij veel ultratech , zie ons eens geweldig spelen , cynic is er niks bij, death/black bands heb, die nu erg "in" zijn.
dus eigenlijk zijn ze gewoon goed

De retoriek is hoog in deze.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 01-03-2013 0:52 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

"Ritual of the Black Mass"

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 01-03-2013 12:34 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Clownen is niet dood!

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2013 12:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Jezus tering! :')

Ik had de muziek nog nooit gehoord maar dat hoeft nu ook niet meer.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 01-03-2013 12:56 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik heb dat filmpje serieus enkele malen geprobeerd te kijken, maar rond het stukje van "how did it like, feel like, when, like, Buhrtsum, like, wore like your shirt?" werd het me telkens weer te gortig en sloot ik semi-schuldbewust het venster. Te gênant!

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2013 12:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2013 12:56 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik heb dat filmpje serieus enkele malen geprobeerd te kijken, maar rond het stukje van "how did it like, feel like, when, like, Buhrtsum, like, wore like your shirt?" werd het me telkens weer te gortig en sloot ik semi-schuldbewust het venster. Te gênant!

You know, like, and all the controversy with, you know, like Varg 'n shit? That's just what it is man; controversy.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 01-03-2013 13:07 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

:')

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-03-2013 13:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

like, like what, i mean, like you know, i like what i like, you know?!

FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 01-03-2013 14:02 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

'man, you know, like, respect, you know, like....' WTF!

Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.

FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 01-03-2013 14:03 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2013 13:42 schreef Spirit In Black het volgende:
like, like what, i mean, like you know, i like what i like, you know?!

Had het topic al een poosje openstaan. Zag niet dat jij dit ook al had gezegd.

Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.

Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 27-03-2013 20:06 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Tuitlul
Usericon van Tuitlul
Posted 28-03-2013 8:16 by Tuitlul Wijzig reactieProfiel van TuitlulQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2013 21:11 schreef irritante klootzak het volgende:

NO SUPPORT!

Black Metal Fashion Police. Was het soms op VON dat Maarten Spermamuyl jouw aars volblafde met blasfemisch zaad, traag kruipend door jouw aars als warme teer. Ik snap dat je die tijd mist, tijden veranderen. Deal with it.

[Dit bericht is gewijzigd door Tuitlul op 28-03-2013 8:20]

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 28-03-2013 8:19 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2013 8:16 schreef Tuitlul het volgende:
Black Metal Fashion Police. Was het soms op VON dat Maarten Spermamuyl jouw aars volblafde met blasfemisch zaad, traag kruipend door jouw aars zijn als warme teer. Ik snap dat je die tijd mist, tijden veranderen.

Het inteelt gedeelte van de niet bestaande scene komt ook weer tot leven.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 28-03-2013 9:19 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 28 maart 2013 8:16 schreef Tuitlul het volgende: Was het soms op VON dat Maarten Spermamuyl jouw aars volblafde met blasfemisch zaad, traag kruipend door jouw aars als warme teer.

Goede songtitel!

New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 28-03-2013 9:21 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Even 'naar onderwerp', welke Von is dit? Niet Von van Von Goat?

Ik vind Von Goat namelijk best gaaf, en enkele jaren terug op het NWN! fest waren die prima te verteren (waaronder wat oude Von nummers)

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 28-03-2013 9:26 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2013 9:21 schreef New Era Productions het volgende:
Even 'naar onderwerp', welke Von is dit? Niet Von van Von Goat?

Ik vind Von Goat namelijk best gaaf, en enkele jaren terug op het NWN! fest waren die prima te verteren (waaronder wat oude Von nummers)
Klikken, luie aarsch.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2013 9:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2013 9:26 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klikken, luie aarsch.

Vergeten de URL te pasten, luie aarsch?

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com