IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 26/10/2013: Aurora Infernalis Fest part V Vorige pagina | Volgende pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-10-2013 23:36 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Te laat, ze liggen al in de auto.

Black seeds of bunny!

GruntSmurf
Usericon van GruntSmurf
Posted 23-10-2013 23:43 by GruntSmurf Wijzig reactieProfiel van GruntSmurfQuote dit bericht

Nou ik heb er ook asociaal veel zin in

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 23-10-2013 23:46 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Ik niet. Al een paar edities niet meer.
Lunar Aurora + Darkspace wordt nooit meer overtroffen.
Ik ben verwend.

Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 24-10-2013 2:42 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Lijkt me een slechte reden om in deze editie geen zin te hebben? En anders kan je altijd thuisblijven

Ook al veel zin in. En er gaat precies wel grappig veel volk van dit forum zijn.

Willekeur en dictatuur!

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-10-2013 9:34 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 2:42 schreef Hérésie het volgende:
En anders kan je altijd thuisblijven

Heb net m'n ticket doorverkocht, ga denk ik lekker elders een tijdbesteding zoeken. Heeft trouwens niets met AI te maken, zij zorgen ieder jaar weer voor een sterke line-up, maar ik merk dat ik niet meer kan genieten van zulke lange avonden.

Vemod krijg ik vast nog wel een keer te zien

Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 24-10-2013 12:22 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Oei, je moest het van mij niet zo letterlijk nemen hoor

Willekeur en dictatuur!

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 24-10-2013 14:36 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 9:34 schreef Sisyphos het volgende:
Heb net m'n ticket doorverkocht, ga denk ik lekker elders een tijdbesteding zoeken. Heeft trouwens niets met AI te maken, zij zorgen ieder jaar weer voor een sterke line-up, maar ik merk dat ik niet meer kan genieten van zulke lange avonden.

Moet zeggen dat ik naar de lange dag ook niet zo uitkijk, maar dat komt meer omdat we morgen in Oost-Duitsland spelen en diezelfde nacht weer terugkachelen. Zal op AI dus bij aankomst al aardig brak zijn. Wel jammer dat je er niet bent, maar goed, binnenkort marcheren we even jouw voordeur plat met een paar kratten pils!

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-10-2013 14:39 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 14:36 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Moet zeggen dat ik naar de lange dag ook niet zo uitkijk, maar dat komt meer omdat we morgen in Oost-Duitsland spelen en diezelfde nacht weer terugkachelen. Zal op AI dus bij aankomst al aardig brak zijn. Wel jammer dat je er niet bent, maar goed, binnenkort marcheren we even jouw voordeur plat met een paar kratten pils!

Mijn hart brandt vol verlangen

Haeresiarch Sr.
Posted 24-10-2013 15:01 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 14:39 schreef Sisyphos het volgende:
Mijn hart brandt vol verlangen

We zijn je Sinterklaas?

Silence
Usericon van Silence
Posted 24-10-2013 15:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nee, dat is vol verwachting!

Edit; en dat hart brandt niet, maar klopt. Dacht ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-10-2013 15:02]

Haeresiarch Sr.
Posted 24-10-2013 15:11 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 15:02 schreef Silence het volgende:

Dat klopt, maar een parafrase is hem niet onbekend. Plus, we komen natuurlijk met liters snoepgoed.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-10-2013 19:00 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 15:02 schreef Silence het volgende:

Harten vatten vlam, jij anti-romanticus. Ontovenaar!

Edit: ah, "dat" hart. Ja das waar.

[Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 24-10-2013 19:01]

Silence
Usericon van Silence
Posted 24-10-2013 19:03 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ontovenaar? Nu voel ik me sip. De edit kon het niet goed maken.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 25-10-2013 11:09 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 19:03 schreef Silence het volgende:
Ontovenaar? Nu voel ik me sip. De edit kon het niet goed maken.

Sorry
*handjes in de broekzak, beetje schuiven met de voetjes.

Silence
Usericon van Silence
Posted 25-10-2013 11:11 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Toch geen puppy-oogjes he? Daar kan ik niet tegen.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 25-10-2013 12:19 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2013 11:11 schreef Silence het volgende:
Toch geen puppy-oogjes he? Daar kan ik niet tegen.

*propt onopgemerkt die zak puppy-oogjes terug de kast in

Silence
Usericon van Silence
Posted 25-10-2013 12:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Braaf.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-10-2013 13:31 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zin in
Erg benieuwd naar TROB en Mgla

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 26-10-2013 13:48 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Mgla was de vorige keer onwijs goed live, dus dat zit vast wel snor. Straks maar op de fiets springen.

FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 27-10-2013 12:06 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

Voor mij waren MGLA en Vemod de hoogtepunten.

Hier nog enkele foto's daarvan (dan pijltje naar rechts voor meer):

Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.

Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 27-10-2013 12:25 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Khors en Mgla waren gaaf. Vemod (bijna nog hipper dan Deafheaven) was beduidend beter dan de vorige keer dat ik ze zag maar ging toch maar halverwege weg om een trein te halen. TRoB is toch niet mijn ding, duurde ook erg lang. DHG was ook te lang, vooral omdat alleen de oude nummers tof waren. Die vocalist moeten ze de armen afhakken trouwens, die kamehameha's en balletoefeningetjes mag hij lekker thuis doen. Echt geen gezicht.
Hetroertzen was aardig, Lugubrum ook, ondanks de podiumpresentatie (of meer gebrek daaraan) van de vocalist.

[Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 27-10-2013 12:27]

Barditus
Usericon van Barditus
Posted 27-10-2013 12:54 by Barditus Wijzig reactieProfiel van BarditusQuote dit bericht

quote:

Hetroertzen was aardig, Lugubrum ook, ondanks de podiumpresentatie (of meer gebrek daaraan) van de vocalist.

Aah ja wat meer dansen en rondhuppelen dan zoals bv. de DHG-vocalist, dat maakt een optreden dan wel compleet hé
Pff altijd mensen die komen zagen achteraf... Doch bedankt om te komen !

De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet !

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 27-10-2013 13:41 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2013 12:06 schreef FrenkieB het volgende:
Voor mij waren MGLA en Vemod de hoogtepunten.

Hier nog enkele foto's daarvan (dan pijltje naar rechts voor meer):

Waarom heeft die Vemod kerel altijd een pupiter staan? Wordt het niet eens tijd dat hij zijn teksten kent?

Afschuwelijk
Usericon van Afschuwelijk
Posted 27-10-2013 13:53 by Afschuwelijk Wijzig reactieProfiel van AfschuwelijkQuote dit bericht

Lugubrum (L)

GruntSmurf
Usericon van GruntSmurf
Posted 27-10-2013 14:33 by GruntSmurf Wijzig reactieProfiel van GruntSmurfQuote dit bericht

Alleen Svartsinn en Dodheimsgard gezien. Allebei tof.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com