|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Te laat, ze liggen al in de auto. Black seeds of bunny! |
|
Nou ik heb er ook asociaal veel zin in |
|
Ik niet. Al een paar edities niet meer. Lunar Aurora + Darkspace wordt nooit meer overtroffen. Ik ben verwend. |
|
quote: Heb net m'n ticket doorverkocht, ga denk ik lekker elders een tijdbesteding zoeken. Heeft trouwens niets met AI te maken, zij zorgen ieder jaar weer voor een sterke line-up, maar ik merk dat ik niet meer kan genieten van zulke lange avonden. Vemod krijg ik vast nog wel een keer te zien |
|
Oei, je moest het van mij niet zo letterlijk nemen hoor Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Moet zeggen dat ik naar de lange dag ook niet zo uitkijk, maar dat komt meer omdat we morgen in Oost-Duitsland spelen en diezelfde nacht weer terugkachelen. Zal op AI dus bij aankomst al aardig brak zijn. Wel jammer dat je er niet bent, maar goed, binnenkort marcheren we even jouw voordeur plat met een paar kratten pils! |
|
quote: Mijn hart brandt vol verlangen |
|
quote: We zijn je Sinterklaas? |
|
Nee, dat is vol verwachting! Edit; en dat hart brandt niet, maar klopt. Dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-10-2013 15:02] |
|
quote: Dat klopt, maar een parafrase is hem niet onbekend. Plus, we komen natuurlijk met liters snoepgoed. |
|
quote: Harten vatten vlam, jij anti-romanticus. Ontovenaar! Edit: ah, "dat" hart. Ja das waar. [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 24-10-2013 19:01] |
|
Ontovenaar? Nu voel ik me sip. De edit kon het niet goed maken. |
|
quote: Sorry *handjes in de broekzak, beetje schuiven met de voetjes. |
|
Toch geen puppy-oogjes he? Daar kan ik niet tegen. |
|
quote: *propt onopgemerkt die zak puppy-oogjes terug de kast in |
|
Braaf. |
|
Zin in Erg benieuwd naar TROB en Mgla ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mgla was de vorige keer onwijs goed live, dus dat zit vast wel snor. Straks maar op de fiets springen. |
|
Voor mij waren MGLA en Vemod de hoogtepunten. Hier nog enkele foto's daarvan (dan pijltje naar rechts voor meer): Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Khors en Mgla waren gaaf. Vemod (bijna nog hipper dan Deafheaven) was beduidend beter dan de vorige keer dat ik ze zag maar ging toch maar halverwege weg om een trein te halen. TRoB is toch niet mijn ding, duurde ook erg lang. DHG was ook te lang, vooral omdat alleen de oude nummers tof waren. Die vocalist moeten ze de armen afhakken trouwens, die kamehameha's en balletoefeningetjes mag hij lekker thuis doen. Echt geen gezicht. Hetroertzen was aardig, Lugubrum ook, ondanks de podiumpresentatie (of meer gebrek daaraan) van de vocalist. [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 27-10-2013 12:27] |
|
quote: Aah ja wat meer dansen en rondhuppelen dan zoals bv. de DHG-vocalist, dat maakt een optreden dan wel compleet hé Pff altijd mensen die komen zagen achteraf... Doch bedankt om te komen ! De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
quote: Waarom heeft die Vemod kerel altijd een pupiter staan? Wordt het niet eens tijd dat hij zijn teksten kent? |
|
Lugubrum (L) |
|
Alleen Svartsinn en Dodheimsgard gezien. Allebei tof. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |