IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 26/10/2013: Aurora Infernalis Fest part V Vorige pagina
runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 27-10-2013 14:42 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

lugubrum was de band van de dag!

MGLA was ook vet. vemod nam zichzelf veel te serieus met hun hippie gedoe, dodheimsgard stond muzikaal als een huis. jammer dat de zanger wat te veel gesnoven had want dat sloeg allemaal nergens op wat ie presteerde.

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 27-10-2013 15:26 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2013 13:41 schreef Gorath het volgende:
Waarom heeft die Vemod kerel altijd een pupiter staan? Wordt het niet eens tijd dat hij zijn teksten kent?

zenuwen misschien?

vond het zeker wel leuk, de enige optreden waar ik niet echt in kon was die van Lugubrum maar ze waren zeker niet slecht. Gewoon vreemd, erg vreemd. Moet maar eens vaker naar hun luisteren om een betere mening over hun te krijgen ben zelf alleen bekend met de vette cuecken.

Achrome Moments
Usericon van Achrome Moments
Posted 27-10-2013 16:46 by Achrome Moments Wijzig reactieProfiel van Achrome MomentsQuote dit berichthttp://www.achromemoments.nl

FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 27-10-2013 18:57 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

Hoe was de afterparty?

Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.

Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 27-10-2013 19:28 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2013 15:26 schreef tomcat ha het volgende:
zenuwen misschien?

vond het zeker wel leuk, de enige optreden waar ik niet echt in kon was die van Lugubrum maar ze waren zeker niet slecht. Gewoon vreemd, erg vreemd. Moet maar eens vaker naar hun luisteren om een betere mening over hun te krijgen ben zelf alleen bekend met de vette cuecken.

Ik snapte ook helemaal niks van Lugubrum. Ze stonden er bij als of ze liever thuis waren gebleven.

Mgla was echt super vet en verder vond ik het een dag van de vele verrassingen. Nog nooit zoveel vette voor mij onbekende bands achter elkaar gezien.

Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 27-10-2013 19:43 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 27 oktober 2013 19:28 schreef Jan-Willem het volgende:
Ik snapte ook helemaal niks van Lugubrum. Ze stonden er bij als of ze liever thuis waren gebleven.

Wat de zanger betreft klopt dat ook; die treedt blijkbaar niet graag live op. Blij dat hij het toch doet, want dat was wat mij betreft de beste show. MgƗa was veel minder dan de vorige keren dat ik hen gezien heb doordat het geluid zeer slecht afgesteld stond. Zelfde voor TROB.

Willekeur en dictatuur!

blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 27-10-2013 21:26 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Kwamen binnen bij Hertroerzen, live overtuigender dan op plaat moet ik zeggen, dus positief verrast.
Mgla, goed optreden, wel statisch en weinig spannend. Laatste nummer geskipt om te gaan eten. Vervolgens net op tijd terug om Lugubrum te zien starten. Fantastische band met een zeer gaaf optreden, niks mis met die zanger ook. Geweldig wat die allemaal uit z'n strot krijgt, chapeau!
The Ruins of Beverast vond ik tegenstrijdig. Toetsenist/ sample-inzetter kunnen ze beter thuislaten, wat een gast. Constant verkeerde timing en aardig storend bezig. Ook de gitaristen waren meer dan eens de draad kwijt leek het wel, en de zang was echt teleurstellend slecht. Vooral wanneer er samen ingezet werd was het constant loeivals, wat de sfeer nogal teniet deed wat mij betreft. Drummer en bassist waren daarentegen wel lekker bezig en tijdens de repetitieve lange stukken kwam de sfeer er lekker in, om vervolgens vaak weer te worden doorbroken door de zang of toetsen. Wanneer deze gasten wat vaker oefenen kan het veel beter worden dan hoe het gisteravond ging. Een nieuwe zanger zou echter misschien nog wel de beste oplossing zijn.
Dodheimsgard weer super. Leuke mix en die frontman was net wat nodig was om de enigszins ingedutte zaal na TRoB weer van wat energie te voorzien. Beter dan verwacht al gaan sommige experimenten in de muziek net wat te ver.
Na DHG naar huis gegaan.

Al met al zeer vette bands, hulde voor de organisatie om dit neer te zetten! Kijk al uit naar volgend jaar.

Silence
Usericon van Silence
Posted 27-10-2013 22:27 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hertroetzen vond ik leuker dan verwacht. Alleen de laatste twee nummers vond ik minder. Mgla was gaaf, alleen werd het naar het eind toe wel een beetje eentonig. Wel van genoten. Lugubrum vond ik geweldig, minimalistische performance interesseerde me in deze niet. Muziek maak te het goed, hoewel het iets slordiger was dan op plaat. TROB heb ik van genoten, ondanks de geregeld valse samenzang. DHG was saai, daar konden de armbewegingen niets aan veranderen.

Gezellige dag geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 27-10-2013 22:27]

Afschuwelijk
Usericon van Afschuwelijk
Posted 28-10-2013 0:25 by Afschuwelijk Wijzig reactieProfiel van AfschuwelijkQuote dit bericht

The Ruins of Beverast was in vergelijking met het optreden tijdens Roadburn tergend slecht. Geen enkel nummer kwam naar mijn idee goed uit.

En ik hoor wel eens zang, maar ik hoor ook wel eens zang... maar deze!? Man man man man man man!

Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 28-10-2013 0:30 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 27 oktober 2013 14:33 schreef GruntSmurf het volgende:
Alleen Svartsinn en Dodheimsgard gezien. Allebei tof.

Waar was je dan de rest van de avond?

Willekeur en dictatuur!

Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 28-10-2013 20:51 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Wat een geweldig optreden van Lugubrum! Barditus is nu eenmaal geen showman maar laat zijn stem voor zich spreken.

arneriach
Usericon van arneriach
Posted 29-10-2013 8:46 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

Zeer fijn feestje!!
laatste tonen van Krakow klonken interessant, zeker nog eens opzoeken.
Khors was niet mijn ding, het fantastische weer buiten was aantrekkelijker^^
Hertrblabla was net iets teveel carnaval en te weinig goeie muziek imho
Lugubrum was boeiend, speciaal, maar de honger heeft me na een paar minuten naar een pizzatent getrokken...
om dan op tijd terug te zijn voor Mgla: goed optreden, respect voor de ehren hun podiumact, moet echt wel doodgaan zijn onder al die lagen kleding en zo zonder drinken, fuck! maar graag meer basdums en midner blasts, hehe^^
TRoB was een serieuze teleurstelling, pfff, goeie stukken, die dan compleet verkloot werden door de zang of andere rare wendingen, jammer
DHG was supervet!!! vooral de oude nummers, wat een drummer!!! erg van genoten, zeker na het indutten na de vorige band
Vemod was ook aardig, maar de vermoeidheid sloeg zwaar toe, en dat stuk zang alleen kon net iets minder vals

afterparty was zeer fijn ook, niet dat ik wild wer van Mondvolland, bah, de black metal stukken waren lekker, de rest mogen ze thuis laten

TROLL was de band van de dag, supershow!!!

www.marchefunebre.be - doom death metal

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com