|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, The Fungus |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
The Velvet Underground en een zingende Lou Reed tout court vind ik wel het toppunt van valsheid.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Goh jaaaah!!! Hoe kon ik die nu vergeten. Man, wat kan die wanklanken uitbrengen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:µ Idd, al viel die valsheid gisteren wel mee.. Maar hun optreden op Pinkpop.. Amai mijn oren Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Madonna |
|
live is madonna errug slecht, maar ze heesrt wel |
|
Rasputina klinkt soms wel heel vals, maar is wel tof zo... bijvoorbeeld in Dwarfstar... echt een aanrader |
|
quote:Juist, enkele nummers. Persoonlijk vind ik Frozen een mooi nummer. En ja, bepaalde mensen zullen mij nu doodschoppen door deze uitspraak. |
|
quote: Nee hoor....ik vind Madonna wel wat hebben...ik vind het beter als dat Spears wijf!!! On-topic: Mijn nichtje is helemaal weg van Linkin Park ( ) dus ik heb ooit wat van die live nummers voor haar gedownload..en echt waar mensen WAT ZINGT DIE GAST VALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tering niet normaal!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: *schop* Don't touch me. I'm evil. |
|
Zelden live iemand zo vals horen zingen als King Diamond |
|
darktroon Dit slaat nergens op. |
|
quote: He mörke leeft nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Sharon Den Adel . (en dan bedoel ik live) [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 24-05-2002 20:01] |
|
die kale vriend van der, stelt live ook nix voor maar das meer klote grunten dan vals zingen Je moeder. |
|
Courtney Love Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Een zweeds rock/punk/pop weetikveel achtig bandje genaamd The Plan heeft een zanger en die zingt geweldig mooi vals in o.a. het nummer mon amour. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: argh, je beledigd de meester maar ja, je hebt wel gelijk. 'k ben al heeeel vaak naar MF en KD geweest, en ik heb 'em nog nooit goed bij stem gehoord, alleen op platen. ach ja oh ja, de bas in in the sign of evil van sodom zit er ook gruwelijk vaak naast, en de rest eigenlijk ook wel maar wel gave plaat. verder klopt er ritmisch ook niet veel van seven churches van possessed, maar dat is niet vals, eigenlijk. maar ook een super plaat. Oud Vuil. |
|
quote: Zelfs als WT-fan moet ik daarmee akkoord gaan... tesamen met nog een paar andere standpunten op dit board. Wil niet zeggen dat ik ze opeens slecht vind, maar de waarheid mag gezegd worden... Ik hoor ze nog altijd graag :p |
|
quote: maar er draait toch een datje mee, voor als ze moet hoesten ofzo Oud Vuil. |
|
temnozor |
|
Seven Churches heerst. |
|
quote: idd kut temnozor, temnozor http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |