|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Orgineel van "The Modern End" (Seigmen heet die band) Na download geluisterd om te vergelijken met Tristania-cover en halverwege afgebroken. na maandje herstellen van oren nog eens geluisterd en vervolgens weggeflikkerd. Die zanger kan echt niet zingen. Ik nomineer mezelf ook. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
alle solo's van de oude Slayer platen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
haha, idd. dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Bazzio Attacks!!! |
|
alléén van de oude Slayer platen op een paar redelijke solo's na, zijn ze allemaal.. slecht.. en dan vooral die van Hanneman.. maar ja, daar staan dan ook wel meesterlijke riffs tegenover |
|
Het koortje in "Thunderstruck" van AC/DC p.s. tot mijn grote schrik vond ik Seigmen- The Modern End.mp3 nog op mijn harde schijf, ik heb mezelf voorgoed van deze kwelling verlost. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
ik aan het zingen |
|
quote: Heerschend vals! "Live Through This" blijft een superalbum! |
|
-- laat maar -- [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 25-05-2002 17:31] |
|
Laat maar? |
|
'Sons of Satan'van Venom live gehoord...amaai!!!Zelden iemand zo vals bas en gitaar horen spelen!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Het introotje van 'Dark Sanctuary - De Lumiere et d'Obscurite' ... hoor je een valse viool (wat erg mooi klinkt btw) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hanneman speelt toch al weer heel wat jaartjes van te voren bedachte solo's, king doet nog steeds alleen maar whieieieieieiew enzo. verzint alles ter plekke, doe ik ook bijna altijd Oud Vuil. |
|
Alle bands op het eurovisie songfestival Zenial |
|
quote: jah dat kan je wel zeggen jah....ligt zeker vooral aan Fallen_angel? |
|
Sharon van WT zat er dit weekend wel ook een paar keer flink naast... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Persoonlijk kan ik maar niet begrijpen waarom sommige mensen Sharon den Adel zo'n goede zangeres vinden. Dan vind ik zelfs Vibeke Stene van Tristania beter... En bij zangeressen als Floor Jansen en Tarja Turunen moet ze het natuurlijk helemaal afleggen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zangeressen als die van W.T. ----> Brandstapel "BURN BITCH BURN" |
|
quote: Die kunnen ze ook nooit meer naspelen hehe. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |