|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Despite The World European Tour 2013 - SUFFOCATION - CEPHALIC CARNAGE - HAVOK - FALLUJAH zondag 12 mei @ Iduna, Drachten dinsdag 21 mei @ Baroeg, Rotterdam vvk € 16,- deur € 18,- [Dit bericht is gewijzigd door Mystage op 13-03-2013 9:47] |
|
da's knap! |
|
11 mei in Brussel (Magasin 4). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
'Frank Mullen wont be doing the tour with Suffocation - John Gallagher from Dying Fetus will be taking over the vocals.' |
|
Dat maakt het alweer een stuk minder interessant. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Drachten! bub |
|
Rotterdam! |
|
Ik had het ook niet verwacht dat Mullen erbij zou zijn. Maar voor mij te ver rijden voor een show van ze. |
|
Vet! Ben erbij in Baroeg |
|
En wie komt er met Cephalic Carnage mee? De echte band of weer een tour bezetting? |
|
quote: Waar stond dat ergens? |
|
Voor zover ik het hb gevolgd geldt dat alleen voor de US tour. Maar pin me er niet op vast... Ja hoor... |
|
Dinsdag 21 mei Baroeg Suffocation (US brutal death) Cephalic Carnage (US grind / death) Havok (US thrash) Fallujah (US progressive death) Vvk € 16,00. Entree € 18,00. Zaal open 18.00 uur Kaarten: http://www.baroeg.nl/tickets.htm http://www.facebook.com/events/169765736506950 |
|
Kom eigenlijk vooral voor Havok . Vette 80's style thrash die meer 80's klinkt dan bands als Sepultura etc. nu doen . |
|
Oh leuk! Eens zien of ik in Drachten aanwezig kan zijn |
|
Buried (NL death, ex-Pyaemia) zal ook van de partij zijn. |
|
Met Frank op zang? |
|
We hebben begrepen dat John Gallagher van Dying Fetus de vocalen doet deze keer. |
|
Zou leuk zijn als Havok meer krijgt dan een half uurtje , maar ik vrees dat het daarbij zal blijven . |
|
In Drachten + sinister |
|
Sinister? Dat is toch die gaye nl death band? [/mortis rex] Trouwens schandalig dat Sinister support is en niet de hoofdact. Die gaan echt al veel langer mee dan Suffocation. Die hebben net 2 demo's en een EP. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 09-04-2013 10:40] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:huh Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Nog meer lui die naar Drachten gaan? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |