|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vrijdag 5 april | start 20:00 | € 10,- vvk / € 12,- deur - VREID - SOLEFALD - IN VAIN @ Iduna, Drachten facebook event [Dit bericht is gewijzigd door Mystage op 13-03-2013 11:58] |
|
Gaaf! Kan er alleen helaas niet bij zijn door werk |
|
Solefald live, ik ben erg benieuwd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
spread the word aub.. het is natuurlijk redelijk last minute en je helpt de bands er erg mee! |
|
Thanks Dirk voor het snelle meewerken. Blij binnenkort weer terug te zijn in Drachten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maar es even kijken wat er te regelen valt! Lijkt me wel weer tof om hierbij te zijn |
|
Waarschijnlijk aanwezig! |
|
ennnnnnn up! |
|
Aanwazig. Ik ben echt zwaar benieuwd naar Solefald. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
is een tijdsschema bekend? |
|
jazeker! 20:00 open 20:30 - 21:10 In Vain 21:30 - 22:30 Solefald 23:00 - 24:00 Vreid |
|
quote: gezellig! |
|
vet! had ik effe eerder moeten weten..es kijken of ik nog iets regelen kan..... counter |
|
quote: No regrets and no remorse... |
|
quote: |
|
vanavond! |
|
O, ja. |
|
quote:Even kijken of het droog blijft. |
|
quote:Gaat anders je coupe naar de kloten? :'D Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ja. |
|
:') Nu wil ik écht een foto. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Solefald was gaaf! Vreid is echt een vrolijke feestband. |
|
Solefald was echt megateringfuckingvet. Top 10 optredens aller tijden. Eindelijk eens echt avantgarde herrie die gewoon live wordt waargemaakt. Fantastisch optreden. Ook In Vain was zeer de moeite waard, veel beter dan verwacht. Topmuzikanten. Vreid is saai en dat hebben ze dubbel en dwars bewezen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |