|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vreid had wat mij betreft beter als tweede kunnen staan, kwam na Solefald wat saai over. Niet druk bezocht, wel erg gezellig! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heeft Solefald veel nummers van hun eerste 2 platen gespeeld? Want hun overige albums hebben wel OK nummers, maar halen toch niet meer dat niveau van die eerste 2 imo. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Van The Linear Scaffold speelden ze in ieder geval Jernlov, Philosopical Revolt & Red View edit: en When The Moon Is On The Wave, meen ik. Van Neonism geloof ik Backpacka Baba en nog eentje? CK II Chanel № 6? Ik ben niet heel bekend met Neonism. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 06-04-2013 17:03] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Lang geleden dat ik zoveel heb gelachen en Amarantha ook super bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige middag/avond/nacht lol. Oja en Solefald was super |
|
Thx. Was nog aan het twijfelen of ik zou gaan in Brussel de 17de. Ik kijk er nu in ieder geval al naar uit. Hopelijk is Lazare zijn stem niet naar de klote op het einde van de tour. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Lazare zingt vooralsnog niet mee. Zijn plaats wordt ingenomen door zijn broertje, Sindre van In Vain. Op zich heel vergelijkbaar, maar tegen het einde toe was Sindre wel vermoeid en werden de clean vocals iets minder. Op zich logisch want hij had daarvoor dus ook al met In Vain op het podium gestaan. Ik vond het nog steeds prima te doen. Ik hoorde van Hub de G. dat Lazare vanaf Oostenrijk wel meedoet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Daar begonnen ze mee. |
|
quote: Ah. Toch wel. Toen stond ik nog ergens anders met m'n leuter uit m'n broek. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bij Winter? Of bij Sin? |
|
Toen was ik alleen, de keer erop wel met Winter of Sin. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |