![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() vrijdag 5 april | start 20:00 | € 10,- vvk / € 12,- deur - VREID - SOLEFALD - IN VAIN @ Iduna, Drachten facebook event [Dit bericht is gewijzigd door Mystage op 13-03-2013 11:58] ![]() |
|
Gaaf! Kan er alleen helaas niet bij zijn door werk ![]() ![]() |
|
Solefald live, ik ben erg benieuwd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
spread the word aub.. het is natuurlijk redelijk last minute en je helpt de bands er erg mee! ![]() |
|
Thanks Dirk voor het snelle meewerken. Blij binnenkort weer terug te zijn in Drachten ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Maar es even kijken wat er te regelen valt! Lijkt me wel weer tof om hierbij te zijn ![]() |
|
Waarschijnlijk aanwezig! ![]() ![]() |
|
ennnnnnn up! ![]() |
|
Aanwazig. ![]() Ik ben echt zwaar benieuwd naar Solefald. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
is een tijdsschema bekend? ![]() |
|
jazeker! 20:00 open 20:30 - 21:10 In Vain 21:30 - 22:30 Solefald 23:00 - 24:00 Vreid ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
vet! had ik effe eerder moeten weten..es kijken of ik nog iets regelen kan..... counter ![]() |
|
quote: ![]() ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
vanavond! ![]() |
|
O, ja. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote:Even kijken of het droog blijft. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote:Gaat anders je coupe naar de kloten? :'D Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
![]() Ja. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
:') Nu wil ik écht een foto. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Solefald was gaaf! Vreid is echt een vrolijke feestband. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Solefald was echt megateringfuckingvet. ![]() Ook In Vain was zeer de moeite waard, veel beter dan verwacht. Topmuzikanten. Vreid is saai en dat hebben ze dubbel en dwars bewezen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |