|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals de titel zegt... Ikke: Zong van Bongnazong. |
|
Ikke de gitarist van Gun Culture........ment zich echt een "dikke" en stelt helemaal niks voor......meent dat hij David Lee Roth is als hij door de stad loopt.......echt héél erg onzinnig hahhahahaha.......... |
|
rofl, aka de krultang ! |
|
de gitarist van krisium wou naar afloop van een concert met ons met alle geweld een joint roken, van onze wiet(ze hadden zelf niet), maar dan puur zonder tabak, maar da's niet zo'n best idee met onze nederlandse wiet. toch gedaan en ik heb nog nooit zulke kleine zuid amerikaanse oogjes gezien, hehheh. eigen schuld etc. Oud Vuil. |
|
Striid sebinsagoil |
|
De gasten van Laibach...goeie muzikanten,maar vreselijk arrogant...erst hebben ze ons minstens een halfuur laten wachten en ze waanden zich een soort messias,zeker die zanger Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Niet echt metal -> Def Rhymez "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Meest onzinnige muzikant.... |
|
Hmz... bestaan er nog muzikanten? :D "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
de zanger van het licht, totaal onzinnig maar wel zeer grappig |
|
Ik: Bong van Bongnazong |
|
quote: OFFTOPIC: Ik zag vandaag toevallig een review van je 'Guitar Talk' in een oude aardschok staan.. niet slecht, 85 punten .. |
|
De achtergrondzangeres van Judgement Day (links). |
|
hmmm dis geen fijne foto om op je netvlies te hebben als je in slaap valt edit om maar even ontopic te gaan de zanger van macabre, alhoewel ie wel spelen kan [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-05-2002 0:40] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: WHAHHAHAHAAHAHHAAHHAAHAAHHA Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
maar rajacker heeft tenminste wel een ZM-shirt aan |
|
ikzelf |
|
quote: Hela, yeps, is alweer een tijdje geleden |
|
ehm.... mariah kerrie is onzinnig...oeeeeeeeeeeeeeh maar wat ik echt haat, maar ook haat, en ga flippen als ik het zie is die fukcing reclame van de waterbeddenconcurent.. DIE DIE |
|
Ik kwam gister wat tegen in de platenworm in groningen. Iemand had met allemaal death metal samples een nummer gemaakt die gewoon helemaal nergens naar klonk. Eerst af en toe een geluidje en na twee minuten een groote ruis van over elkaar geplakte samples, geen touw aan vast te knopen dat vind ik dus onzinnig en een vespilling van tijd. Black Metal ist krieg :-) |
|
de bassist van Fintroll, na hun optreden in A'pen, net voor WT, waren ze binnengevallen in "Den Aalmoezenier", waar Sharteel, Mordheim en ik ook zaten. Mordheim raadde hen Duvel aan om te drinken en ja hoor, die bassist was gecrashed, die zat daar in een hoekje, met gespleten oogjes rond aan het kijken , dat was pas eens grappig om te zien [edit]Geen mens is onfeilbaar, dus ik ook niet, spelfoutje[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 02-06-2002 14:39] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Andrew Eldritch van de Sisters-briljante zanger(zéér indrukwekkende grafstem),maar een air van hier tot ginder...ik ken weinig muzikanten die zo erg op hun fans neerkijken... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: offtopic: Dat is inderdaad de meest waardeloze reclame die ik ooit heb gezien. ontopic: Ik kom in het dagelijks leven weinig muzikanten tegen, maar ik heb Jody Bernal ooit gezien, telt dat ook? |
|
quote:Het telt ook en het was ook weer te verwachten van je. Sterkte verder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: he? ik heb die ook wel eens ontmoet maar dat leek me een hele sympathieke vent. dus: vertel! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |