IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Voor Asherah en Morgan Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 04-07-2001 14:04 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Het woord "vakantie"betekent voor mij ook een pak verveling.Zou maar n's wat meer moeten uitgaan.De vraag is alleen waar en wanneer.Meestal wordt het Gent of St-Niklaas,want waar ik woon valt geen donder te beleven.Suggesties,Asherah en Morgan?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 04-07-2001 15:12 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

'k Zou je wel willen helpen, maar ik vrees dat ik daar niet echt toe in staat ben... Uitgaan houdt bij mij namelijk ook verveling in...
Maar als ik de ontdekking van de eeuw doe, laat ik je zeker iets weten...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-07-2001 19:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Zaterdag in den Twieooooooooooooooooo!! Feesten!

(Weltschmerz Party, meestal erg goed, en I'll be there...)


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 04-07-2001 23:27 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Twijfel nog-of Twieoo of "Creatures of the Night"

Q:wanneer is het volgende "Bal Fatal"in St.Niklaas?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 05-07-2001 9:54 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

ST NIKLAAS HEERST VET!


Heaven, once so proud, look as it comes down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2001 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kerstman is dikker hoor


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-07-2001 16:54 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2001 9:54 schreef VUIG het volgende:
ST NIKLAAS HEERST VET!


Ooit al geweest?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-07-2001 19:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jah, ik kom heel vaak in St Niklaas...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-07-2001 19:38 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wat is daar mis mee?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-07-2001 19:43 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mijn vriendje is van ginder, en die is nu zonder mij naar DourFestival.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-07-2001 19:46 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wow,plezierig is anders...

-hug-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-07-2001 23:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ja hé...
Maarja, zaterdag feesten id Twieoo, als jij ook afkomt, ik draag vaak rood, een lange rode rok met een zwart topje ofzo, en nu heb ik zowat halflang lichtbruin haar... maar kom eens hallo zeggen hé!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-07-2001 4:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Sint-Niklaas is een heel leuk Belgisch stadje.. We kwamen er altijd om inkopen te doen bij Key Music maar vaak gingen we daarna nog even de stad in en een terrasje pakken....



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-07-2001 8:03 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vooruit dan maar,dan wordt het de Twieoo.
Probleem:wat is het precieze adres ervan?
Gent is enorm groot,hè,dat ik niet verloren loop.(zoekt stratenplan van Gent)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-07-2001 12:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De Twieoo is in d'Overpoort... Moet je de ring nemen rond Gent, kweetniet of dat de grote of de kleine ring is, maar enfin, en aan het begin van de Overpoortstraat (die dus uitkomt op de bewuste ring) is er een unviversiteitsrestaurant, dan moet je een klein eindje verder de straat in kwestie inlopen, en dan kom je op je rechterkant na zo'n 50 meter schat ik, de Twieoo tegen (Vlak naast zo'n automatenverzameling een eindje in de muur... you know what I mean)
Anders gezegd, als je van de Zuid komt, ga je naar St Pietersplein op, daar kan je dan best parkeren, en als je dan gewoon verder volgt kom je ook in de Overpoort, dan is de Twieoo links van je... Schuinover bv Café Au Gand, t grootste Johnycafé van Gent... Ik hoop dat ik u hiermee iets wijzer heb gemaakt, ik wil ook nog es mijn GSMnr geven voor in geval van nood... Hm, ik ben best behulpzaam vandaag... Tot morgen dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-07-2001 12:40]


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-07-2001 13:15 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Dank-zal 't wel vinden-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-07-2001 18:46 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Toffe fuif-ben nog niet zo lang thuis-hihi-was een beetje teveel van het goede gisteren(we sliepen pas om 5 uur AM,maar ja,als je lief naast je ligt ehhh...).En volgende week
weer fuif ginder+metalfest in de Frontline(make my day!!!).Dat belooft wat...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2001 19:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat klinkt/leest dat grappig ... fuif ...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-07-2001 19:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht



Hoe noemen jullie dat dan in Nederland?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2001 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Feest ...
Fuif is meer zoiets als een kinderfeestje, zo'n Nibbit-party zeg maar


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-07-2001 21:14 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Oeps...

Zal dringend lijstje met "typisch Noord-Nederlandse woorden en typisch Zuid-Nederlandse woorden" moeten aanmaken,zeker?

Hier volgen er alvast een paar.Vlaamse equivalent staat er telkens onder:

Nederlandse woorden:
-ham
-zuigen
-lol
-feestje
-pendelende student

Belgische woorden die+/-hetzelfde betekenen:
-hesp
-het in je broek doen van het lachen
-nergens op lijken(wij zeggen soms ook"het trekt op niets")
-fuif
-spoorstudent

etc...

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 08-07-2001 21:24]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2001 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cool, nu ken ik vier talen (als je twents meerekent vijf)


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 08-07-2001 21:28 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2001 21:14 schreef madeline usher het volgende:
...spoorstudent...

Geweldig woord


No regrets and no remorse...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-07-2001 21:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht



Nee,even serieus nu,Vlaams en Noord-Nederlands zijn toch niet helemaal hetzelfde...zorgt soms voor ongewild grappige situaties.

Ik denk niet dat jullie me gaan verstaan als ik m'n streektaal spreek...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 08-07-2001 21:55 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2001 21:32 schreef madeline usher het volgende:


Nee,even serieus nu,Vlaams en Noord-Nederlands zijn toch niet helemaal hetzelfde...zorgt soms voor ongewild grappige situaties.

Ik denk niet dat jullie me gaan verstaan als ik m'n streektaal spreek...
geloof ik zo. Ik denk ook niet dat jij het Fries verstaat.


No regrets and no remorse...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 08-07-2001 22:02 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Moet eerlijk zijn-nee

Heb lang geleden op school gezeten met een meisje uit m'n buurt.Nu moet je wel weten...
we liepen beide school in Brussel en dat is zo'n 50 km van waar we toen woonden.Probleem:zij sprak en verstond alleen dialect,dus ik trad een beetje als"tolk"op.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen