|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bedankt voor de tip, klinkt goed. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Een turbonegromatrozenmutsje, toch wel een halve Lowlands opgehad. Het had wel als voordeel dat ik mijn vrienden niet hoefde te zoeken, want zij vonden mij wel. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-03-2013 23:12] |
|
quote: Ik reserveer bij dezen een exemplaar!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Het merendeel van CoF en Dimmu Borgir past hier ongetwijfeld tussen, met parels al: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Woods of Infinity heeft ooit damesondergoed uitgebracht. Héél epic, eigenlijk. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Doom is hendig vet op zijn tijd Maar in dat shirt zou ik ook nog niet dood gevonden willen worden. Krakers dragen dat. |
|
quote: Klopt, best wel degelijke muziek. De gast van wie ik het kocht was ook 40+, in het bezit van dreadlocks, dronken / stoned en hij stonk bovendien. Destijds leek het me wel vermakelijk om dit shirt tóch te kopen, maar goed, 'met de kennis van nu...' en meer van zulks. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Moet kunnen toch? Ik heb honderden vage dingen gedaan voor de kick. |
|
quote:Ik krijg dat plaatje niet te zien. Wel ooit eens een Flesh Made Sin string gekocht met de vriendenploeg voor de verjaardag van een van de aanhang. En dan direct 's nachts met de hele zatte club nog even langs brengen om te kijken of het wel de goede maat was. |
|
quote: http://www.worthpoint.com/worthopedia/woods-of-infinity-panties-l-joyless-lifelover-manes Hier wel? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Deze was ook zéér epic! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Briljant |
|
quote:Ja. Bijna dezelfde als die van Flesh made Sin, maar die was zwart. Als Begging for Incest ooit nog eens met babyrompertjes aan komt zetten, hebben we wel een winnaar van dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-03-2013 0:03] |
|
Van tig shirts weet ik niet eens precies wat erop staat. :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Maar het kan beter! http://www.ebay.com/itm/EMPEROR-SHIRT-ALLOVER-IN-THE-NIGHTSIDE-ECLIPSE-CULT-RARE-/111017414938?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item19d927511a :') !!!!!!!!!!!!!!!!!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Hahahahahaha, oh Jezus :') Maar Woods of Infinity en (minderjarig) ondergoed gaat prima samen :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Oké, nog eentje en dan kap ik ermee voor vannacht. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Geiteneuker |
|
Dit Biohazard shirt vond ik ook wel ernstig: |
|
quote: |
|
De Funus merchandise :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: :'''')!!!! quote:Ik begreep destijds al niet waarom nje dat ding kocht. En zo nuchter was ik afgelopen RB niet. Kijk, onze RameSSes-shirts waren een esthetisch punt. Dit ding is gewoon oppervlakkig dom en lelijk. quote:Hoe komt iemand erop zo'n bootleg te printen? :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die Ramesses-shirts vind ik ook wel een klassiekertje hoor. Dat fluorgroen op dat paars.... Zelf heb ik lange tijd in dat spuuglelijke "Praise The Whore"-shirt van Cradle of Filth gelopen. Ernstig. edit: heel ernstig. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-03-2013 9:31] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:+1, +1. Alhoewel, beter dan die 'all-over'-shirts. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |