|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie het alweer, dit wordt zo'n topic waar mensen als jij té toffe combinaties van legendarische bands gaan posten Carry on Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Geweldig toch? Rotting Crist... in die tijd (het pre-h-tijdperk) hadden ze nog geen 'h' natuurlijk En de Groenoordhal in Leiden...bestaat die eigenlijk nog? Hatsjikidee! |
|
quote:België... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Verboden om kaartjes van het oude Noorderligt te posten... |
|
Ik héb er nog wel meer, hoor. Geen idee of die hallen nog bestaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Volgens mij is die gesloopt |
|
Ben van de suffe Ticketservice kaartjes generatie, dus weinig meer bewaard. Deze wel natuurlijk, allereerste concert/festival. |
|
Tien gulden, dat waren de tijden [was toen zelf 9 ]. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Om duimen en vingers bij af te likken The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Tien gulden? Belachelijk duur Ik ben nog van de generatie die Dynamo Open Air gratis meemaakte en daarna een gulden betaalde (die je in een emmer gooide bij binnenkomst van de kunstijsbaan) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik heb de poster op zolder hangen. Ja, dat waren me 2 dagen. Gelijk de laatste keer dat ik gegaan ben, volgens wikipedia. Wel de reunie van mercyful fate, dat was te gek. quote: Volgens wikipedia (hehehe) ben ik voor het eerst in 88 gegaan. Nog een keer in '91. En verder niet meer, geloof ik. Ik kan me wel herinneren dat je wat in een emmer gooide. Dat zal dan wel in 88 geweest. Zelfs die 10 gulden voor 2 dagen bands was nog steeds belachelijk goedkoop. Ik zou wel eens een grafiek oid willen zien van het verloop van de entreeprijzen of hoe zeg je dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: bron: http://sargasso.nl/gestage-stijging-prijs-kaartjes-pop-en-rockconcerten/ |
|
Die gemiddelde-lijn lijkt alleen maar omhoog te gaan door een aantal flinke uitschieters naar boven. De slang met de meeste observaties blijft redelijk gestaag. Die uitschieters zijn vast allemaal van livenation en uiteindelijk zullen prijskaartjes niet heel veel duurder zijn geworden? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, precies. Maar ik doelde eigenlijk specifiek op dynamo open air. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Lees het artikel even. |
|
quote:Lijstje! Die 10 gulden van 1993 was zonder camping? 1998 - 25,00 + 64,50 camping = 89,50 (geen servicekosten) 1999 - 125,00 + 6,50 servicekosten 2000 - 87,50 + 7,50 servicekosten (1 dag) ging hard opeens. |
|
Ja, precies. Het gaat schijnbaar om voor inflatie gecorrigeerde prijzen. Volgens het artikel stijgen de prijzen voor de echt grote artiesten het hardst, maar evengoed voor 'kleine' zalen als Paradiso is een prijsstijging waargenomen. Weet ik verder niet of het onredelijk is of niet, maar ticketprijzen ontwikkelen zich dus over de gehele linie snéller omhoog dan de rest van de voor inflatie geindexeerde producten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Geen tijd voor, sorry! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nemen ze bij Paradiso ook die verschrikkelijke lidmaatschappen mee in de prijs? Neemt verder niet weg dat er in de graph een constante band is aan observaties die ongeveer dezelfde ticketprijzen aanhouden na inflatiecorrectie. quote: 300 observaties op 30 jaar vind ik ook vrij weinig. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-04-2013 22:26] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Weet ik niet. Wel gaat dit volgens mij over sec ticketprijzen, want daarna gaan ze het pas hebben over servicekosten. edit: nevermind, het is *inclusief* servicekosten. Waar dan al dan niet dat klotelidmaatschap onder gerekend wordt... quote: Dat zegt verder niet zoveel alleen. Kan betekenen dat de goedkoopste kaartjes met de inflatie mee zij gestegen, maar kan ook betekenen dat het om 'nieuwe' goedkope kaartjes gaat. Zogezegd [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-04-2013 22:31] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat klopt. Dit is ook zeker geen compleet beeld. Ze vragen ook om meer data Ik heb even naar het onderste deel van de band gekeken: wel grappig, dat zijn eerst evenemententerreinen, theaters, -hallen, etc., dan worden het dingen als Atak, Paradiso, dan gaat het naar Ekko, Tivoli De Helling. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Die kan je online van de sites fixen volgens mij. Tien concerten kiezen per jaar is nogal arbitrair. Neem je dan de U2's en de Madonna's willekeurig of pak je één willekeurig concert van EKKO? Op een sample van 10 lijkt me dat nogal tekortschietend zoals gezegd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het gaat hier niet helemaal goed meer. Ik had er niet over moeten beginnen. Misschien een idee voor een nieuw topic? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Of een topictitelwijziging. |
|
Sorry, Wim! Op zoek naar een beter topic hiervoor Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |