|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Star Wars natuurijk. En Snow White and the Black Forest. Hmm, the Lord of the Rings zag er erg mooi uit, maar daar de vervolgen nog niet uit zijn kan ik daar niets over zeggen. |
|
Kabinet Balkenende |
|
quote: Normaal gezien kan je The Mists of Avalon wel vinden in de videotheek ja. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: krul... ooit eens op aanraden opgenomen en daarna zo snel mogelijk weer iets overheen opgenomen ... nee ik vond het niks, ook die cycloop (als ik dat goed schrijf) echt allemaal zoo verschrikkelijk fake Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: STERF JIJ !!!!!!!!!! Net wat Dwaallicht al zei LotR is voor mij ook de eerste fantasyfilm die het juiste gevoel op roept. Verder vond ik wel aardig: Excalibur Mist of Avalon The Dark Prince (maar dat is niet echt fantasy meer historisch geromantiseerd etcetera maar wou hem toch ff noemen) |
|
quote: Of was dat nou een horror of comedy? |
|
quote: Duidelijk geval van zieke misselijkmakende horror |
|
Ik ken niet zoveel fantasy films, maar de films die ik erg goed vond waren - LotR - Dragonheard - Conan - The 13th warrior (Vikingen! ) [edit]Sry, Rasputin [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 06-01-2003 22:03] |
|
quote: Het is DragonHEART, bij Dragonhard moet ik aan wat anders denken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Die moet ik nog maar eens gaan zien |
|
quote: Zeker een aanrader, wel een B film, maar wel een goeie (maar ik kijk door een Viking bril ) @ Rasputin, is al verbeterd |
|
Ik vond de 13th warrior ook wel goed. Geen kaskraker ofzo maar wel een toffe film. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
The dark Crystal Edit: NA LOTR uiteraard... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-01-2003 22:43] |
|
1. LOTR (alle films ) 2. Krull 3. The Beast Master 4. Merlin 5. The Never ending story verder weet ik het ff niet If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
allemaal wel gave films. 13th warrior, tLotR, Final Fantasy, dragon heart. en ik ben er allicht een heeele hoop vergeten groetjes! Mordon sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Xena en Hercules!!! Ghehehehehehehe Zenial |
|
quote: een B film? ik heb em niet gezien, misschien dat ie inhoudelijk een b film is, maar het lijkt me gewoon een hollywood productie aangezien antonio banderas erin speelt (of heb ik het nu over een andere film ) |
|
voor iedere faalhaas die 13th warrior nog neit gezien heeft, komende zondag op V8 (22:10u) |
|
quote:En dan zitten wij waar precies, oh waarde Bint? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik ben dan ook geen faalhaas en heb hem al gezien. Heb hem ook op cd en zal ook mijn videorecorder zetten |
|
Heu, telt disneys Merlijn de tovenaar ook? Sorry: ontopic dan maar ik vond final fantasy ook wel gaaf (iig grafisch heel mooi) & the hitchhiker's (kutwoord) guide to the galaxy is ook erg gaaf [Dit bericht is gewijzigd door Mrtn op 08-01-2003 15:48] Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
quote:heb ik nog op band staan samen met conan the barbarian en dat soort poop... hehehe heersch |
|
Dark cristal tot het bot !! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote:ah kan ik de film voor de derde keer zien, maar er kloppen heel veel dingen niet aan 'the 13th warrior'. Een verzonnen stam die wenduhl aanbidden. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |