IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : beste fantasy film Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-05-2003 23:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 23:14 schreef Claw het volgende:
Deel 2 heb ik nooit van gehoord. Deel 1 heb ik ook zeer lang niet meer gezien. Ben nu Labyrinth aan het downloaden. Eens kijken of ik nog steeds in mijn broek schijt van den angst.

ik ken die film ondertussen al uit mijn hoofd geloof ik, super film . De film muziek is ook geweldig

wat ook een gave film is : Krul, die heb ik hier nog niet voorbij zien komen geloof ik. Die film was eng!! Niet normaal


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-05-2003 23:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ik vind de film DUNE ook erg geweldig!!!!


I Find That I Am Not There...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-05-2003 23:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 23:51 schreef rvanderholst het volgende:
Ik vind de film DUNE ook erg geweldig!!!!

ja idd, die heb ik op dvd


Black Deviltje
Usericon van Black Deviltje
Posted 27-05-2003 14:19 by Black Deviltje Wijzig reactieProfiel van Black DeviltjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/vaag-vampiertjuh

The mists of Avalon vind ik wel heeel erg goed


+death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-05-2003 15:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die vond ik erg tegengevallen, misschien had ik er wel teveel van verwacht.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 27-05-2003 16:10 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 23:05 schreef Claw het volgende:
Labyrinth en Neverending story zie ik nu inderdaad voorbij komen. Ik moet zeggen dat dat natuurlijk wel veeeeeel betere films zijn dan LotR en The 13th Warrior en dergelijken.



daar kan ik het toch niet helemaal mee eens zijn. Goed 13th warrior is wel leuk, maar meer ook niet niet te vergelijken met de andere films die je noemt. Neverending story heb ik laatst nog gezien (mijn vriendin heeft hem op video) maar vond hem toch wat tegenvallen, het is wel echt een kinderfilm. In mijn ogen niet te vergelijken met LotR. Beide films zitten goed in elkaar en zijn mooi gemaakt, maar een totaal ander genre en opzet. Labyrinth ken ik niet die moet ik ook maar eens opzoeken.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-05-2003 18:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja Labyrinth en Neverending Story zijn inderdaad kinderfilms. En The 13th Warrior en LotR grote mensen films. Dus lastige vergelijking ja. Maar toen ik Labyrinth voor het eerst zag was ik meer onder de indruk dan toen ik The 13th Warrior voor het eerst zag. En LotR tja... het boek kun je 100x lezen, maar de film wordt na 5x saai.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 27-05-2003 20:39 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 18:47 schreef Claw het volgende:
Maar toen ik Labyrinth voor het eerst zag was ik meer onder de indruk dan toen ik The 13th Warrior voor het eerst zag. En LotR tja... het boek kun je 100x lezen, maar de film wordt na 5x saai.


13th warrior is ook niet bepaald bijzonder. Leuk dat het over vikingen gaat maar daar houd het ook wel mee op. Dat de LotR als boek veel langer interessant is dan de film geldt denk ik in het algemeen. Er zijn weinig films die ik meer dan één keer kijk (LotR wel trouwens). Boeken lees je gauwer nog eens, dan dat je een film op nieuw kijkt. Op zich logisch, omdat een boek over het algemeen veel meer diepte heeft, dan dat in de tijdsduur van een film mogelijk is.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen