|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, redactieleden... daar zul je wel de nieuwste CD's voor moeten luisteren... |
|
Dat valt allemaal best mee. |
|
Aha, een redactielid! En wat luister jij dan om stukkies over te schrijven? |
|
Wat zo nu en dan in mijn brievenbus binnen komt zeilen (promo's). |
|
Promo's? Hah, misschien moet ik dan ook maar redactie lid worden! |
|
Ik ook. Dit slaat nergens op. |
|
jullie stemmen allemaal voor haar (of hem (weet het niet)) en ik wil het al een hele tijd worden |
|
Kandidaat - modder eters: -Asherah -Slechtheid -kidkiller |
|
quote: Denk je nou echt dat een jongen van 14, die een topic opent en vraagt wat er leuk aan metal is een mod van worden ?! word eens wakker! [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 24-05-2002 19:54] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: gehghe ik wil best leuke artikeltjes schrijven voor ZM, maar dan moet ik zekers zelf de cd's aanschaffen, en zo vermogend ben ik nou ook weer niet......... |
|
quote:Mwah... Als je begint met verslagen te maken van al je concertbezoeken dan kom je (waarschijnlijk) ook al wel een heel eind. |
|
Kandidaat - modder eters: -Asherah -Slechtheid -kidkiller -TNightmare is ook nog steeds beschikbaar. |
|
Kandidaat - modder eters: -Asherah -Slechtheid -kidkiller -TNightmare is ook nog steeds beschikbaar -DarGull ook ik ben beschikbaar |
|
Ik stem op.. mezelf!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Kandidaat - modder eters: -Asherah -Slechtheid -kidkiller -TNightmare is ook nog steeds beschikbaar -DarGull ook ik ben beschikbaar -mislyd altijd hier Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
stem voor slechtheid... (nintendo:D fuck PS2:D ) Don't touch me. I'm evil. |
|
Kandidaat - modder eters: -Asherah -Slechtheid 1 -kidkiller -TNightmare -DarGull 1 -mislyd Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Kandidaat - modder eters: -Asherah -Slechtheid 1 -kidkiller -TNightmare -DarGull 1 -mislyd -Vampire_girl the only pleasure is pain |
|
Kandidaat - modder eters: -Greycloak (heeft geen gf en dus wel wat tijd, ergens.)(en heeft altijd al Nazi willen zijn.) -Asherah -Slechtheid 1 -kidkiller -TNightmare -DarGull 1 -mislyd -Vampire_girl What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: nee jij maakt veel kans :| |
|
Ik maak er een grapje van, hij meent het Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: je kan t altijd proberen |
|
-Asherah -Slechtheid 1 -kidkiller -TNightmare -DarGull 1 -mislyd -Vampire_girl <----- zeker goed |
|
zet er dan een 1tje (of stem je niet op dr) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |