|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe je signature is wel toepasselijk op die post |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
Dankjewel en voor iedereen die al voor mij stemde... |
|
quote: nog effe voor de duidelijkheid. |
|
Jaah, joh... Dit topic is ook maar een grap... |
|
ja ok hoor. maar niet idereen leest altijd alles. |
|
Good... |
|
Kunnen we gewoon niet de MOD's zelf iemand laten aan wijzen ??? dan dat we gelijk zonder manieren ons zelf maar gaan aan zitten te prijzen ??? Laat de mod's maar beslissen wie er voor in aan merking kan komen. En dat we dan pas gaan stemmen. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 26-05-2002 14:33] Wiegen Meister ! |
|
Beste mensen, nog ff een herrinering voor jullie. --- Asherah God Failed Posted 12-04-2002 19:37 by Asherah -------------------------------------------------------------------------------- In navolging van het nieuwkomers topic vond ik dat dit er ook wel kon zijn... aan iedereen die hier niet meer, of niet vaak meer komt, hier de gelegenheid om te zeggen waarom. -------------------------------------------------------------------------------- Everything is driven by motiveless, purposeless decay. -Atkins Asherah God Failed Posted 12-04-2002 19:37 by Asherah -------------------------------------------------------------------------------- Ik kom dus niet meer. -------------------------------------------------------------------------------- Everything is driven by motiveless, purposeless decay. -Atkins ------------ JULLIE KUNNEN JE STEM NOG TERUG TREKKEN !! [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 26-05-2002 15:18] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Evil Elvis voert een haatcampagne! |
|
Nu weer evil elvis.. hoezo elvis ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Is dit geen idee voor een nieuwe poll? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Vanwege die ene leipe foto. |
|
Tja.. dat is nog altijd een " piraten shirt " en 2de het lijkt meer op " prince " en niet " the king ". Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Tja, ik word ook ouder en krijg dus slechtere ogen. |
|
als ik nu al slechte ogen heb wat dan |
|
quote: haha, het is eerder hoezo evil |
|
LOL |
|
quote: Dan moet je een bril kopen he ! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Stem Off-topic Stem Flames Stem Slowchatten Stem Snagger Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Joepie! Ik ben toch een mens! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heeee, je hebt een stem van mij weggehaald!!! |
|
quote: Hmm, misschien als ik zou verduidelijken waarom ik niet meer kwam... het heeft veel te maken met het niveau van dit forum door gebrek aan mods enzo. |
|
quote:Jij hebt al genoeg, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |