|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
[Flyer update 13 aug] Zojuist bevestigd voor Incubate 2013 in Tilburg: Immortal Mayhem Gehenna (no) Dragged into Sunlight Khold Chaos Invocation Sonne Adam Grift verbum Verus Worship Brutal Truth Neige morte Serpent Noir Tulus Batillus Orthodox Faal Iron Witch Dead Existence Staer Hessian Hexis Tinner Ahumado Granujo Nunwhore Commando 666 Satan's Revenge On Mankind Stoma + veel, veel meer. info + tickets via http://www.incubate.org/2013 [Dit bericht is gewijzigd door ghost_of_perdition op 13-08-2013 16:42] Echt niet. |
|
Ticket is al binnen.Geweldige grindcore-acts. |
|
jawaddedadde Horns up! |
|
Al jaren op de planning, dit jaar maar eens echt gaan. Wat een gave line-up! |
|
Nunwhore Commando 666 en Hexis raaaagh signature |
|
Hmm, misschien de vrijdag gaan, want zaterdag is Baroeg open air. |
|
jammer dat Hexis niet ook op vrijdag speelt, had ze bijzonder graag eens live aan het werk gezien |
|
Gehenna, godverdomme! |
|
quote: http://www.setlist.fm/setlist/gehenna/2011/an-club-athens-greece-13d1a90d.html ze durven blijkbaar ook wel nog eens oudjes te spelen, eentje van Malice en eentje van First Spell, hopelijk in Tilburg ook iets van Seen through the Veils... |
|
Stel je alleen niet al te veel voor bij Gehenna live tegenwoordig. Als je ze ooit nog heb gezien rond 1996 of eerder, zal het live nu eerder een teleurstelling zijn. Zeker de oude nummers gaan wat mij betreft nu zonder "keys" helemaal verloren... Heb ze ook al eens gezegd, desnoods sampelen jullie ze of zo, maar zonder doet behoorlijk afbreuk aan de oude (geniale) nummers. |
|
En wat zeiden ze? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Hva? |
|
In welke venue vind dit plaats? |
|
Dat staat rechtsboven op de poster, 013 dus. Gave line up trouwens, misschien ga ik ook wel ff kijken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik kijk met m'n lul Looks great! |
|
Satans revenge |
|
quote: In 1996 wist ik nog niet eens van het bestaan van black metal af, dus boeiend. Gehenna komt naar Nederland; ik ga er heen. |
|
Waar was je op Aurora Infernalis dan 2 jaar geleden? Maar verder geef ik je groot gelijk, als ik de band ook nog nooit had gezien, zou ik ze ook graag nog een keer zien, op wat voor manier dan ook. |
|
Update: The metal line-up so far: Friday 20 September: Immortal Mayhem Gehenna (NO) Behexen Khold Woe Chaos Invocation Dragged into Sunlight Brutal Truth Sonne Adam Terzij de Horde Batillus Heirs Verbum Verus Neige Morte Serpent Noir Iron Witch Dead Existence Grift Downfall of Gaia O Link Age Of Woe Saturday 21 September: Tulus Orthodox Tinner Hexis Jig Ai Ahumado Granujo Nunwhore Commando 666 Satan's Revenge On Mankind Stoma Sunday 22 September: Worship Faal Ggu:ll Hessian Bastions Katalepsy Disiniter Infernal Dominion Pighead Carnal Decay Publikk Enema King Of Pigs + many many more. See www.incubate.org for the complete line-up so far. Echt niet. |
|
Katalepsy! |
|
quote: Een miljoenmiljard toffe bands en dan over Katalepsy enthousiast worden |
|
Jezus, hoe kent iedereen die bands... Ik word zelf toch vooral enthousiast van die serie grote namen (Immortal, Mayhem, Gehenna, Brutal Truth...) die allemaal op dezelfde dag daar spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 02-05-2013 17:29] |
|
Vet, Woe en Terzij de Horde erbij *houthakkersbloes aandoet* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Die ken ik niet, welke stijl spelen die? |
|
quote: :D |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |