|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dat gaat nachtwerk worden vrijdag. Dus dan maar niet met de trein naar huis. Sonne Adam van 01.30 tot 02.30. |
|
Wil iemand nog twee kaarten voor de black-metalvrijdag hebben? |
|
quote: Hebben? sure! |
|
Vrijdag ziet er best leuk uit. Jammer dat september zo'n drukke maand is voor mij. |
|
quote: Okee okee... hebben tegen betaling natuurlijk. |
|
Sonne Adam speelt idd lekker op tijd...gvd [Dit bericht is gewijzigd door vandaal op 22-08-2013 20:53] |
|
Slaapplek voor vrijdag gefixt, komende week maar eens een kaartje regelen. |
|
quote: *hint* Is mijn op een na laatste post hierboven iets voor je? |
|
Damn wat is die Chaos Invocation een vette band Horns up! |
|
quote: Edit: Als het goed is heb je mail van een maat van me. [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 28-08-2013 16:56] |
|
quote: Wat is er gebeurt eigenlijk met Woe. Die stonden eerst wel op de poster maar daar hoor ik nu niemand meer over? [Dit bericht is gewijzigd door Jan-Willem op 10-09-2013 16:12] |
|
Woe komt niet, die hadden blijkbaar al een Amerikaanse tour gepland staan. |
|
Wel erg jammer, keek er naar uit die band live te zien. |
|
Hoe loopt de verkoop? Is kaartjes reserveren nodig? |
|
Misschien aanwezig op de zondag. |
|
quote: Nee, ze waren bang dat ze niet uit de kosten zouden komen en hebben het toen gecancelled nadat vrijwel de hele tour al gepland was. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Presente, met kraampje. Op de vrijdag, dat is.. |
|
Was een geslaagd avondje. Rond 20:00 kwamen wij bij de 013 aan. Mij was het niet bekend maar schijnbaar moest je je ticket voor een polsbandje omruilen vlakbij het station! GVD!!! We kwamen uit die richting gelopen en konden dus weer terug. Na het omruilen naar de kleine zaal gelopen waar Funeral Winds zou spelen. Het verbaasde me weer zo vroeg op de avond maximale zweetlucht te ruiken bij sommige personen. De wierook op het podium kon dat helaas niet maskeren. Dit was voor mij de eerste keer dat ik Funeral Winds zag. Het was voor mij ook meteen wel de band van de avond. Mayhem viel mij erg tegen. Ik ben halverwege ook maar weer weggegaan. Chaos Invocation klonk erg goed. Immortel was niet verkeerd maar ook niet helemaal afgekeken. Tijdens hun eerste tour in '94 vond ik het wel een stuk gaver. Bij Behexen in de kleine zaal werd het na het eerste nummer erg druk. Ik kende hun muziek niet maar vond het goed klinken. Daarna huiswaarts gegaan. Iemand Sonne Adam nog gezien? [Dit bericht is gewijzigd door vandaal op 21-09-2013 12:25] |
|
quote: Dat stond gewoon op je ticket. quote: Welke band is dat? quote: Gehenna stond voor Mayhem in de grote zaal. Super gave dag. Immortal was super, Mayhem ook goed te doen. Verder vette optredens van Behexen, Verbum Verus, Khold en Gehenna gezien. |
|
quote: Kan ik me voorstellen, want ik vind de oude Immortal ook gaaf. Maar desondanks vind ik dit een stomme zin. |
|
quote: Even een paar regels tikken met een zoontje van 1 die om je heen stuitert vergt wat aandacht en dan maak je wel eens een tikfoutje of je vergist je in een band. Blij dat er hier op het forum bijdehante eikels rondlopen om je op passende wijze te corrigeren. Bedankt! |
|
Gisteren alleen Immortal gezien van het metalgedeelte, prima vermaak! Verder al de hele week van alles meegepikt, briljant festival! En natuurlijk vanavond eindelijk eens Verstikking met zn orkestje bekijken www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Jaaa, te gek Martijn ! Roxxity Local Heroes @ Incubate – V39 18.00 – 18.30 Jacky Checker 19.00 – 19.30 Curly Ice 20.00 – 20.30 Trackless 21.00 – 21.30 Pelgrim 22.00 – 22.30 The Devil’s 3rd 23.00 – 23.30 Rise a Thousand Veel zin in! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |