IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sodom Rocks 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-05-2013 0:15 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-05-2013 0:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Indien beetje lekkere milf ->

Nee, SOA is een wel een erg gezellig laagdrempelig festival waar het prima bieren is. Ik ben er al een aantal keren geweest en heb me altijd prima vermaakt dus dat gaat vast goedkomen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-05-2013 0:45 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Mwoah...

Ik kwam vroeger nog wel eens in Castel en het Pleintje (RIP beide), ben benieuwd of ik nog wat bekende koppen ga zien. We gaan zien

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2013 0:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oeeeh Count Steel bewonderen, ik wil ook!
Kramperen trouwens, hoera!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-05-2013 10:42 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Wat een liefde

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2013 11:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2013 10:42 schreef Count Steel het volgende:
Wat een liefde

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 14-05-2013 19:38 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 06-06-2013 16:59 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Het is bijna zover. Het belooft mooi weer te gaan worden
Hier vast een voorproefje:

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-06-2013 12:19 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Metal-Zaterdag Tijdschema (o.v.b.):
14:00-14:30 Until The Moment Comes (30 min.)
14:50-15:25 Hörnery (35 min.)
15:45-16:35 Encorion (50 min.)
16:55-17:45 Izegrim (50 min.)
18:05-19:05 Born From Pain (60 min.)
19:25-20:25 Carach Angren (60 min.)
20:45-21:45 Sinister (60 min.)
22:30-00:00 Vannstein (90 min.)

Rock-Zondag Tijdschema (o.v.b.):
14:00-14:30 Heim (30 min.)
14:30-15:00 Kira Dekker (30 min.)
15:00-15:30 Elle Alpha (30 min.)
15:30-16:00 Vincent Kenter (30 min.)
16:00-16:30 The Tightropes (30 min.)
16:30-17:00 Theater (30 min.)
17:00-17:30 Model Depose (30 min.)
17:30-18:00 High & Low Project (30 min.)
18:00-18:45 Eisenhower (45 min.)
18:45-19:15 High & Low Project (30 min.)
19:15-20:00 The New Shining (45 min.)

Prijzen:
Metal-Zaterdag: 7,50 Euro
Rock-Zondag: 5 Euro
Combi-ticket (zaterdag & zondag): 10 Euro

Voor beide dagen geldt:
Aanvang: 13:30 uur / Eerste band: 14:00 uur

Voor het laatste nieuws, like snel onze officiële Festival Pagina:
http://www.facebook.com/pages/Sodom-Rocks-Festival/332148676887745

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 12-06-2013 19:55 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Het stond al gedeeld op onze pagina, maar nu nog even een officieel bericht.
Omdat we nu een stukje verder van het station afzitten dan voorgaande jaren met Sodom Metal Open Air, worden er taxi-busjes ingezet om te pendelen tussen het station en het festivalterrein voor zowel de heen- als terugreis.
Voor €2 per ritje kun je hier gebruik van maken!

Dit wordt mede mogelijk gemaakt door Taxi Kuiper en Otto Pekel!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2013 11:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Lekker hoor, het regent hier nu flink.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 15-06-2013 12:05 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Succes, Regeer!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-06-2013 12:06 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

We gaan een andere keer daten Wolf, ik moet helaas werken vanavond

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2013 12:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-06-2013 12:35 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik zorg ervoor dat ik nog meer plakplaatjes heb dan, als goedmaker

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2013 12:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik had nog wel nieuwe aftershave gekocht en preventief mijn bed verschoond.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-06-2013 13:03 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Alsof we je bed gehaald hadden, tss...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2013 12:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Het was weer een fijn feestje, prima vermaakt. Af en toe een beetje koud, maar ach opwarmen in de tentjes. Organisatie bedankt!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-06-2013 16:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik heb me ook vermaakt. Wel beetje koud hoor.

HornyHurny was verrassend goed, die hadden wel wat hoger op de bill gemogen.

Accordion, uitgekauwde folk metal, ik vond alleen het intro goed.

Izegrim was weer prima, is altijd een degelijke band geweest.

Born From Pain, volstrekt waardeloze kiddycore. Ik snap niet wat dit soort meuk op een metalfestival heeft te zoeken.

Carach Angren, prima band. Ik heb altijd restepct gehad voor de inzet en overgave waarmee deze band hun ding doet. Hebben ze normaal gesproken live niet een extra gitarist? Dat kunnen ze wel gebruiken namelijk. Verder van genoten.

Sinister, ik vond het verrassend goed. Sinister had namelijk echt een heel erg vet geluid dit keer. Volgens mij hadden ze zelf niet het idee dat ze echt wel lekker overkwamen. Onverwachts band van de dag voor mij.

Nep-Rammstein, 2 nummers van gezien ofzo, maar echt compleet kut. Vooral de zang. Net zo slecht als die Motorhead cover rommel van vorig jaar. Het wordt weer eens tijd voor een echte headliner.

Verder, gezellig ingericht veldje wel, maar helaas zat het weer dus erg tegen waardoor de sfeer er wat lastig in kwam.

Tevens balen dat de meneer met poffertjes met sterke drank er weer niet was.

Verder vond ik het wel weer een gezellig festival, maar dat komt wel steeds meer vanwege veel bekenden en niet vanwege de bands die spelen.

Regeer en mensen, bedankt.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 18-06-2013 14:21 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

De poffertjeskraam was er de volgende dag wel, maar hij durfde het zaterdag niet aan ivm de wind.
Was idd zeer geslaagd feestje weer, maar de opkomst viel zwaar tegen, helaas. Of het met het weer, de nieuwe locatie of de vele andere activiteiten te maken had blijft speculeren natuurlijk.
Volgend jaar wellicht weer terug naar één dag en de oude locatie en meer lokale acts, wat deze keer wegens de vage subsidie helaas niet echt mogelijk was.

Ter info: Eigenlijk was Sinister ook gewoon de headliner en Vannstein de afterparty-band. Qua speeltijd en alles was het misschien niet echt ideaal gepland zo en ook een band als Born From Pain had ik aanvankelijk veel lager op de bill gezet, maar ik doe het niet alleen dit festival, dus de meerderheid beslist
Helaas heeft Sinister ook tijd moeten inleveren

Een folk-band is gewoon traditie op Sodom Metal, dat weet je Alleen loopt er helaas tegenwoordig niet veel goed of nieuw spul meer rond in Nederland op dit vlak, of ze zijn onbetaalbaar, of we moeten blijven herhalen door dezelfde bands steeds weer te vragen.

Voor mij waren Carach Angren, Sinister & Izegrim gewoon de bands van de dag!

Foto's staan al op onze facebook te vinden:
http://www.facebook.com/pages/Sodom-Rocks-Festival/332148676887745

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-06-2013 14:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2013 14:21 schreef Regeer het volgende:
De poffertjeskraam was er de volgende dag wel, maar hij durfde het zaterdag niet aan ivm de wind.

DAMN!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-06-2013 14:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Van die folk band snap ik de programmering uiteraard ook wel en volgend jaar mag er gerust weer één staan wat mij betreft. Zo'n coverband als headliner/afterparty snap ik ook, al ben ik er geen liefhebber van. Maar zo'n band als Born From Pain, tsja, het is mij nooit duidelijk geworden waarom metalfests hoe langer hoe vaker dit soort genres er tussen moeten zetten. De enige overeenkomst die ik hoor tussen zo'n band en metal is dat het hard en agressief is. Maar goed dat is speedcore ook en dat hoor ik dan nog liever.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-06-2013 15:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2013 14:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Maar zo'n band als Born From Pain, tsja, het is mij nooit duidelijk geworden waarom metalfests hoe langer hoe vaker dit soort genres er tussen moeten zetten. De enige overeenkomst die ik hoor tussen zo'n band en metal is dat het hard en agressief is.

Zou een reden kunnen zijn dat er wellicht metalfans zijn die ook luisteren naar hard/metalcore? Kijk bijvoorbeeld naar Hatebreed, voor veel metalfans DE perfecte kruisbestuiving tussen de 2 genres.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-06-2013 15:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mja, in mijn omgeving zie ik dat toch echt niet vaak om eerlijk te zijn.

Hatebreed heb ik ooit wel eens gezien op Grapsop. Wel redelijk overigens maar van mij hoeft het verder niet.

Ik vind System of a Down leuk en daarna houdt het op. Ohja en Pro-Pain, maar dat is meer jeugdcement dan echt goed vinden.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2013 16:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-06-2013 16:21]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com