IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sodom Rocks 2013 Vorige pagina
BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 18-06-2013 16:33 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

@MMayo

heb even door je fotos zitten bladeren, zitten leuke tussen, maar hoe is het mogelijk dat er op geen enkele foto ook maar een schim van BongoBongo is te zien ? Ik bedoel met 12 betalende bezoekers moet je wel heel erg je best doen om mensen te missen hahaha !!! Zou bijna denken dat je het expres doet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2013 17:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2013 16:33 schreef BongoBongo het volgende:
@MMayo

heb even door je fotos zitten bladeren, zitten leuke tussen, maar hoe is het mogelijk dat er op geen enkele foto ook maar een schim van BongoBongo is te zien ? Ik bedoel met 12 betalende bezoekers moet je wel heel erg je best doen om mensen te missen hahaha !!! Zou bijna denken dat je het expres doet

Heb niet alle publieks foto's er op gezet hoor haha. Post eens een foto van jezelf dan ga ik wel even bladeren of ik je vinden kan

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 18-06-2013 17:17 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Dat ik mezelf wil zien wil niet zeggen dat ik wil dat anderen me zien

Bedankt voor het aanbod !!!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-06-2013 20:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2013 15:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, in mijn omgeving zie ik dat toch echt niet vaak om eerlijk te zijn.

Hatebreed heb ik ooit wel eens gezien op Grapsop. Wel redelijk overigens maar van mij hoeft het verder niet.

Ik vind System of a Down leuk en daarna houdt het op. Ohja en Pro-Pain, maar dat is meer jeugdcement dan echt goed vinden.

Ik luister zelf veelal naar -core (hardcore, deathcore, metalcore, moshcore en aanverwante -core ), maar daarnaast ook naar thrash/death en af en toen wat black metal.

Hatebreed vond ik tof toen het nog om hardcore ging [/ouwezeur]. SOAD heeft mijns inziens geen hol met hardcore te maken, Pro-Pain daarentegen juist weer wel, prima mix!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 18-06-2013 21:20 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 18 juni 2013 16:16 schreef MMayo het volgende:

Lisa heerscht!

Mooi ploaties verder, MMayo!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com