|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
* vr 14.06 : Goudvishal in Arnhem (+ 3 supports) Mooi! daar mot ik bij zijn!!! |
|
gigant olé zometeen naar sinister, alleen mcdoom is er nog niet... Je moeder. |
|
25 augustus, daar ben ik bij Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
27 juli en 25 aug ben 'k er ook bij |
|
Callenish Circle is niet leuk. Ja, ik moest het zeggen. |
|
je vind ze wel leuk alleen je schaamt je ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
Nee hoor, ik vind ze echt kut. |
|
quote:vargen heeft gelijk... een Gothenborg kloon uit nederland Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
mmmmmmmmzzzzz ff offtopic niet praten over dingen die je nie heb ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: Mag ik daaruit afleiden dat je komt? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Maar wat is het dan voor muziek? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het is dus Zweeds aandoende melodieuze death metal. Men zegt een rip off van Soilwork. Maar ze zijn iig wel beter! Ze begonnen ooit als doom/death band trouwens. Ik ben er wel bij in de Gigant. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-05-2002 4:10] |
|
quote: *ahum* CC is een goede band, maar kan naar mijn bescheiden mening lang niet tippen aan het niveau van Soilwork.. |
|
Daar ben ik het wel mee eens ja......... CC ok........maar aan Soilwork tippen ?? Nope......... |
|
quote: |
|
quote: Tja, maar ik vind die zanger van Soilwork zo fokking irritant dat ik die band gewoon tyfusslecht vind. |
|
CC is een namaakband. |
|
Ach ik vond er weinig aan inderdaad; een beetje gezichtsloze Göteborg-stijl metal. Sneu ook dat iedereen bij de obligate Death-cover 'Pull The Plug' WEL gaat headbangen maar ja. When the laaaaady smiles.... |
|
Geef mij de demo van Callenish Circle maar!!! Toen speelde men tenminste doom/death ipv Soilwork troep! |
|
Tja smaken verschillen dit blijkt wel weer hehe.......... |
|
Dat is maar goed ook voor jou! Stel je voor dat je net zo'n wansmaak als ik had. |
|
Of jij als mij hahahah dan ging het helemaal niet goed met de wereld |
|
Ik snap die hype rondom CC echt niet,de podium presentatie van de band is gewoon kut,die half kale gitarist heeft altijd,de'ik heb net een staart in gehad'look. De Bassist heeft 5 of 6 snaren en gebruikt er maar 2. De zanger die wil wel maar de rest van de band dus niet. Het klinkt zweeds,maar alles wat uit zweden komt klinkt gewoon tien keer beter( at the gates ,arch enemy,diabolical,naglfar,etc)dus dan is voor mij de keuze snel gemaakt. De enige connectie die ze hebben met scandinavie zijn de op fjorden lijkende inhammen van de gitarist. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Haha, ik kan er niet over mee praten, ik heb ze nog nooit live gezien. Terwijl ik dat zo'n 6 tot 8 jaar geleden zo graag wilde! En nu gebeurt het dan eindelijk. Net nu ze een mindere cd uitbrengen! |
|
Hype rondom Callenish Circle??? Wil iemand mij hier meer over vertellen want zelf heb ik geen idee waar je het over hebt. Mis ik iets terwijl ik zelf in deze band zit? Greetz, Pat - Callenish Circle. PS: Goeie trouwens die "fjorden-inhammen", zal ik aan hem doorgeven. Gelukkig zijn ze er nog... mensen die het haar van een bandlid belangrijker vinden dan de muziek. Hulde! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |