|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 19 oktober Trouble (US Doom) Atlantean Kodex (DE epic heavy doom) Phlebotomized (NL death / doom) Officium Triste (NL doom / death) Surtr (FR doom) Façade (NL doom / death) Zaal open 15.00 uur Vvk zaterdagtickets € 19,00 + € 1,00 Fee. Deurprijs: € 20,00. Vvk weekendtickets € 34,00 + € 1,00 Fee. Deurprijs: € 35,00. http://www.facebook.com/events/511409898897468 Zondag 20 oktober Karma To Burn (US stoner / heavy rock) Argus (US epic heavy metal / doom) Funeralium (FR ultra sick doom) Desert Storm (UK doomrock / stoner) Doomed (DE doom / death) Dresden/Leningrad (NL doom / stoner) Zaal open 14.00 uur Vvk zondagtickets € 19,00 + € 1,00 Fee. Deurprijs: € 20,00. Vvk weekendtickets € 34,00 + € 1,00 Fee. Deurprijs: € 35,00. http://www.facebook.com/events/511409898897468 [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 01-10-2013 19:59] |
|
Zoals ieder jaar aanwezig. Line-up bevat al enkele interessante namen! |
|
Atlantean Kodex zou erg cool zijn om te zien. |
|
GAAF, Argus er inmiddels ook bij. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nice! |
|
|
|
Phlebotomized (zaterdag) en Doomed (zondag) toegevoegd! |
|
Phlebotomized = aanwezig! Vet, scheelt een rit naar Stonehenge! |
|
quote:Zit ik ook ernstig aan te denken, maar GotH staat ook op Stonehenge. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: O! |
|
Damn, ik ben een doom liefhebber, maar ken enkel Funeralium uit het lijstje. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:En Enthroned en Anaal Nathrakh. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Alleen Funeralium? Zelfs niet Nederlands bekendste doomband Officium Triste? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ja sorry, funeral doom liefhebber i guess. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Wat Funeralium dus niet speelt, al doet de naam anders vermoeden [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 05-06-2013 14:32] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
:v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Gaat hij zeker weer over die kat zeiken. /flauw Maarre, hmm dit jaar zeker wel een optie om weer eens te gaan. |
|
quote: Huh Die ontgaat mij totaal en vliegt over mijn hoofd heen het raam uit. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Dan mis je toch een stukje epische ZM-historie. :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:STFU. Ultra sick doom heeft zeker raakvlakken met funeral doom. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: gewoon superzware death/doom met wat lichtelijke raakvlakken met black metal (vooral op de laatste plaat). Maar funeral doom, nee. En ultra sick doom is de belachelijkste term aller tijden en wordt gewoon als geintje door ze gebruikt vanwege hun demotitel. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
http://www.lordsofmetal.nl/nl/reviews/view/id/23168 http://www.zwaremetalen.com/recensie/25956/Funeralium-Deceived-Idealism.html De 'kenners' zijn verdeeld. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 05-06-2013 16:38] |
|
quote:Evoken en black metal. Ben je bijna afgewerkt? Snel naar huis Evoken luisteren! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nou ken ik Evoken niet, maar heeft niet (bijna) alle funeral doom een black-randje? Die paar bands die ik ken, Nort, Grim Funeral, iig wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Evoken? Sinds wanneer heb ik het hier over Evoken als we het over Funeralium hebben? Vrees dat jij twee topics door elkaar haalt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |