![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De ene kenner heb ik hoger zitten qua kennis betreffende het genre dan de ander terwijl dat ook een aardige kerel is ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote:Ze halen toch beide Funeral Doom aan als referentie. Alleen jij niet. ![]() ![]() |
|
quote: Ja ![]() quote: Nee ![]() En het zijn ook nog eens supertoffe gasten. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Pim minder dan Willem. Pim stelt het gebruik van de term voor het gemak en Willem alsof het door en door is ![]() Maar ja dit soort bands zal voor de ene altijd funeral doom zijn en voor de andere, zoals ik en nog heel wat mensen, niet. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
HEEFT PIM EEN DOOM PLAAT BESPROKEN? Geef me maar een ban dan, alles is hopeloos. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Nee, Willem noemt het ook meer dan alleen maar Funeral Doom. quote:De doommetalmafia komt naar je toe deze zomer! ![]() |
|
quote:Niet onze Pim. Pim B. van lordsofmetal. ![]() |
|
quote:Ok. Crisislijn afgebeld. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: ![]() Godzijdank doelde ik op Pim Blankenstein van Officium Triste. Stel je voor dat dat hardcore/metalcoreknaapje doom gaat bespreken. Dan wil ik ook met een permaban. ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: door moet je malloten voor hebben die vinden dat alleen zogenaamde true doom doom is en de rest er niks mee te maken heeft. Ik val daar godzijdank niet onder. Alle soorten dom zijn doom voor me. En ook al behoor ik tot de die-hard doomliefhebbers die zo veel mogelijk doomconcerten afgaan tot de maffia behoor ik niet, of je moet aan m'n bier komen ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Laatste band en headliner op zaterdag is bekend.. TROUBLE ![]() |
|
Super! ![]() ![]() |
|
Wat mij betreft een super line-up dit jaar. heerlijk gevarieerd met supermooie bands. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Dat dacht ik ook. Nu hopen dat er geen afzeggingen komen. ![]() |
|
niet zo doemdenken the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Ja maar...hoort dat er niet bij? ![]() |
|
Dat hoort erbij. Ik ga er voor de zekerheid altijd maar van uit dat het hele festival geannuleerd wordt, dan kan het alleen maar meevallen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Façade (NL doom / death) is de vervanger van Void Moon. ![]() |
|
Komend weekend alweer! ![]() |
|
Jazeker! Tijdschema: Zaterdag 22.15-23.30 Trouble (US Doom) 20.55-21.45 Atlantean Kodex (DE epic heavy doom) 19.35-20.25 Phlebotomized (NL death / doom) 18.15-19.05 Officium Triste (NL doom / death) 17.00-17.45 Surtr (FR doom) 15.45-16.30 Façade (NL doom / death) Zondag 21.15-22.30 Karma To Burn (US stoner / heavy rock) 19.45-20.45 Argus (US epic heavy metal / doom) 18.30-19.15 Funeralium (FR ultra sick doom) 17.15-18.00 Desert Storm (UK doomrock / stoner) 16.00-16.45 Doomed (DE doom / death) 14.45-15.30 Dresden/Leningrad (NL doom / stoner) [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 15-10-2013 21:40] ![]() |
|
Vannacht op Radio Rijnmond het programma Wakkere Honden dat in het teken staat van de Dutch Doom Days. (tussen 00.00 en 02.00) http://www.rijnmond.nl/programmas/wakkere-honden ![]() |
|
nieuwe trouble plaat valt me mee. Wil wel gaan en kan denk ik ook wel gewoon. Vooral phlebotomized zou wel eens interresant kunnen worden. Atlantean kodex zie ik volgend jaar op KIT sowieso. ![]() |
|
Effe een klein schopje, dus. Met deze bands, voor ieder wat wils of je nu van epic metal, death doom, stoner, traditional doom houdt, het maakt niet uit, er is van alles wat. Saturday 19-10-2013 22.15-23.30 Trouble 20.55-21.45 Atlantean Kodex ... 19.35-20.25 Phlebotomized 18.15-19.05 Officium Triste 17.00-17.45 Surtr 15.45-16.30 Façade 15.00 Doors open Sunday 20-10-2013 21.15-22.30 Karma To Burn 19.45-20.45 Argus 18.30-19.15 Funeralium 17.15-18.00 Desert Storm 16.00-16.45 Doomed 14.45-15.30 Dresden/Leningrad 14.00 Doors open Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |