IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Khold Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-04-2004 13:34 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Khold heb ik als support act van Satyricon in Oss gezien, vond het wel een goede band, maar het leek mij toen dat hij een bepaald riffje bijna elk lied herhaalde, maar ben ik niet meer zeker van.
Wel goede muziek, en ik vind het beetje Satyricon-Darkthrone achtig inderdaad.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-04-2004 13:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 13:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Komende donderdag op het Inferno festival
Is wel een eindje uit de buurt hehe.


hehe, het is dat ik donderdag andere verplichtingen heb anders was ik natuurlijk wel even gaan kijken


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-04-2004 17:23 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Het gaat over die nieuwe van hen.
Heeft iemand al wat nummers kunnen luisteren?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 01-04-2004 17:31 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ja.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-04-2004 17:35 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 17:31 schreef filosofem het volgende:
Ja.




En hoe klinkt ie.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 01-04-2004 18:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 10:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ze zijn tegenwoordig weg bij Moonfog....het nieuwe album verschijnt bij Candlelight Records op 5 april 2004.

Vet! Khold is zo van die BM met een zieke, rockende "schwung" erin, heerlijk.

Kijk,....ik hou gewoon op met die spaarplannen, héhé.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 01-04-2004 18:22 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 17:35 schreef Faust het volgende:
En hoe klinkt ie.


Als meer van 't zelfde. Maar da's bij Khold geen schande.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-04-2004 21:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb Phantoms hier, het is wel geinig.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-05-2004 14:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Na vele en vele luisterbeurten moet ik concluderen dat de nieuwe cd "Mørke gravers kammer" veel beter is dan hun voorganger "Phantom".Leuk extraatje is de videoclip van het nummer "Død" (heb zelf de promo maar neem aan dat die clip ook op de reguliere cd versie staat?!).
Al met al weer een lekkere groovy blackmetal plaat


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-05-2004 16:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 14:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Na vele en vele luisterbeurten moet ik concluderen dat de nieuwe cd "Mørke gravers kammer" veel beter is dan hun voorganger "Phantom".Leuk extraatje is de videoclip van het nummer "Død" (heb zelf de promo maar neem aan dat die clip ook op de reguliere cd versie staat?!).
Al met al weer een lekkere groovy blackmetal plaat
Ben ik met je eens. Het gemiddelde nivieau van de nummers ligt hoger en het klinkt allemaal wat lekkerder. De volumeknop gaat bij het luisteren naar deze plaat automatisch omhoog!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-05-2004 18:44 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik vind Khold vaak na meerdere luisterbeurten best saai worden eigenlijk...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 13-05-2004 19:16 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Dat heb ik niet. Bij mij is nu echter wel 't verzadigingspunt bereikt met dit 3e album vol met precies 't zelfde als op Phantom en Masterpiss of Pain staat.

Had toch op enige progressie gehoopt ....


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-05-2004 19:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 18:44 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik vind Khold vaak na meerdere luisterbeurten best saai worden eigenlijk...
Je moet er ook niet te intensief naar luisteren eigenlijk. Gewoon snoeihard aanzetten en laat het maar over je heen komen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-05-2004 22:31 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik had het al een hele verbetering gevonden als er af en toe korte, flinke tempoversnellingen in de muziek hadden voorgekomen. Ik heb bij Khold de hele tijd het gevoel dat je opgewarmd wordt voor een 'uitspatting', die helaas niet komt.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-05-2004 22:31 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Niet helaas, dat is juist het mooie.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 13-05-2004 22:37 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

vindt jij.
Vooral live vond ik het erg zonde.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 13-05-2004 23:35 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Heb laatst Mørke gravers kammer gekocht en ik vindt `t een best wel een goed album. Ik ken die eerste 2 cd`s van ze niet, maar ik hoor wel van meer mensen dat die meer van hetzelfde zijn.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-07-2005 8:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe Khold is in de maak! Ze zijn ondertussen geswitched van label en zitten nu op Tabu Recordings. Releasedatum: 10 oktober.


Ben erg benieuwd!!!!!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-09-2005 23:44 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2005 8:00 schreef Hub de Gallier het volgende:
De nieuwe Khold is in de maak! Ze zijn ondertussen geswitched van label en zitten nu op Tabu Recordings. Releasedatum: 10 oktober.


Ben erg benieuwd!!!!!!!


*schopt dit topic omhoog*
Deze plaat is erg aangenaam! Aanrader voor mensen die het voorgaande werk van Khold kunnen waarderen.
*neemt zich voor dit plaatje morgen nog eens op het werk te luisteren*


Op je knie en pijp voor genade!


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2005 1:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vette hoes, ik ben de band bij album 1 uit het oog verloren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-09-2005 7:41 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 1:27 schreef spectre het volgende:
vette hoes, ik ben de band bij album 1 uit het oog verloren


Inderdaad, die hoes heerst! En dit wordt een mooie gelegenheid om de band weer eens wat (verdiende) aandacht te geven!


Op je knie en pijp voor genade!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-10-2005 19:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind deze nieuwe in vergelijk met de voorgaande drie toch wel een stuk minder (terwijl ik toch een groot fan ben van voorgaand materiaal). Krijg het idee dat de nummers nog niet af waren ten tijde van het opnemen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


trol
Usericon van trol
Posted 27-10-2005 19:56 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Beterz!!
Deze komt zeker in mijn collectie te staan.. Geniale band, lekker minimalistisch, maar fucking groovy. Ik neem aan dat de stijl niet is veranderd, want we hebben het immers over khold..

*Slingerd uit nieuwsgierigheid slsk aan*


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-10-2005 20:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Qua stijl is er niet veel veranderd nee maar de songs missen iets. Dat beetje extra wat de drie voorgaande platen zo apart en brilliant maakten ontbreekt nu helaas.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 27-10-2005 20:35 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

Goudvishal.

Zo 18-12 Khold (nor) & Sauron
(concert/blackmetal)

Hier komt cirith gorgor bij als support, helaas is Keep of Kalessin uit de complete tour.

Entree 8,- zaal open 16:00.

AFGELAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 03-11-2005 11:22]


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen