|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe, het is dat ik donderdag andere verplichtingen heb anders was ik natuurlijk wel even gaan kijken |
|
Het gaat over die nieuwe van hen. Heeft iemand al wat nummers kunnen luisteren? |
|
Ja. |
|
quote: En hoe klinkt ie. |
|
quote: Vet! Khold is zo van die BM met een zieke, rockende "schwung" erin, heerlijk. Kijk,....ik hou gewoon op met die spaarplannen, héhé. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Als meer van 't zelfde. Maar da's bij Khold geen schande. |
|
ik heb Phantoms hier, het is wel geinig. |
|
Na vele en vele luisterbeurten moet ik concluderen dat de nieuwe cd "Mørke gravers kammer" veel beter is dan hun voorganger "Phantom".Leuk extraatje is de videoclip van het nummer "Død" (heb zelf de promo maar neem aan dat die clip ook op de reguliere cd versie staat?!). Al met al weer een lekkere groovy blackmetal plaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ben ik met je eens. Het gemiddelde nivieau van de nummers ligt hoger en het klinkt allemaal wat lekkerder. De volumeknop gaat bij het luisteren naar deze plaat automatisch omhoog! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind Khold vaak na meerdere luisterbeurten best saai worden eigenlijk... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat heb ik niet. Bij mij is nu echter wel 't verzadigingspunt bereikt met dit 3e album vol met precies 't zelfde als op Phantom en Masterpiss of Pain staat. Had toch op enige progressie gehoopt .... |
|
quote:Je moet er ook niet te intensief naar luisteren eigenlijk. Gewoon snoeihard aanzetten en laat het maar over je heen komen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik had het al een hele verbetering gevonden als er af en toe korte, flinke tempoversnellingen in de muziek hadden voorgekomen. Ik heb bij Khold de hele tijd het gevoel dat je opgewarmd wordt voor een 'uitspatting', die helaas niet komt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Niet helaas, dat is juist het mooie. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
vindt jij. Vooral live vond ik het erg zonde. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heb laatst Mørke gravers kammer gekocht en ik vindt `t een best wel een goed album. Ik ken die eerste 2 cd`s van ze niet, maar ik hoor wel van meer mensen dat die meer van hetzelfde zijn. |
|
De nieuwe Khold is in de maak! Ze zijn ondertussen geswitched van label en zitten nu op Tabu Recordings. Releasedatum: 10 oktober. Ben erg benieuwd!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: *schopt dit topic omhoog* Deze plaat is erg aangenaam! Aanrader voor mensen die het voorgaande werk van Khold kunnen waarderen. *neemt zich voor dit plaatje morgen nog eens op het werk te luisteren* Op je knie en pijp voor genade! |
|
vette hoes, ik ben de band bij album 1 uit het oog verloren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad, die hoes heerst! En dit wordt een mooie gelegenheid om de band weer eens wat (verdiende) aandacht te geven! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik vind deze nieuwe in vergelijk met de voorgaande drie toch wel een stuk minder (terwijl ik toch een groot fan ben van voorgaand materiaal). Krijg het idee dat de nummers nog niet af waren ten tijde van het opnemen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Beterz!! Deze komt zeker in mijn collectie te staan.. Geniale band, lekker minimalistisch, maar fucking groovy. Ik neem aan dat de stijl niet is veranderd, want we hebben het immers over khold.. *Slingerd uit nieuwsgierigheid slsk aan* |
|
Qua stijl is er niet veel veranderd nee maar de songs missen iets. Dat beetje extra wat de drie voorgaande platen zo apart en brilliant maakten ontbreekt nu helaas. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goudvishal. Zo 18-12 Khold (nor) & Sauron (concert/blackmetal) Hier komt cirith gorgor bij als support, helaas is Keep of Kalessin uit de complete tour. Entree 8,- zaal open 16:00. AFGELAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 03-11-2005 11:22] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |