|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor hen die het gemist hebben: quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Was nog druk aan het typen dus had hem nog niet gezien Maar in iedergeval Maandag 17 juni bij JC Cerberus te Hengelo. Exhumed, Burning hatred, Cote d'aver & Icons of brutality. en Kvelgeest je bent van harte uitgenodigd voor dit concert en ben zelfs bereid jou op de gastenlijst te zetten als je deze discussie voort zou willen zetten maar dan onder het genot van een biertje. hoor het wel |
|
Duimpjes in de lucht voor Solitude Within. Helaas niet in Hengelo aanwezig, wel ergens anders, maar dat volgt later. |
|
quote:Serieus tof aanbod, maar het is mijn muziek niet. Ik sla over. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: misschien een andere keer dan |
|
Nog een paar dagen ! Word een mooi feest! |
|
Voor wie hier niet bij kan zijn; 26 juli in de Bosuil! Met Inhume, Rectal Smegma Villainy en natuurlijk Exhumed. |
|
Aanwezig in Hengeloooooooooo. Hoe goed het voor het bezoekers aantal is dat deze band een handvol Nederlandse optredens doet trek ik in twijfel. Ik weet iig dat er vanuit Enske een redelijke delegatie komt. |
|
tijdschema? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |