|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De obscure aarde... Te gekke band! Maken zeer verwrongen en experimentele 'metal'. Het is -per definitie- avant-garde metal maar dan zegt natuurlijk niet erg veel over hoe het uiteindelijk klinkt. Dit wel: Zit industrial, drone, black, sludge, of wat je er ook maar in wil horen in. Over het geheel in ieder geval bijzonder fucked up en duister. Het heeft wel wat van de Noorse Shining op Blackjazz, minus de jazz en met nog wat meer waanzin en narigheid. Ik vind het erg gaaf! Luister de albums goed en in zijn geheel, neem de tijd, laat het tot je doordringen... Twee albums uit tot nu toe, The Tunnels (2011) en The Purging (2013). Gasten zijn allemaal van Breach, een Zweedse post-hardcore band. Interview door ZM: http://www.zwaremetalen.com/interview/26402/Terra-Tenebrosa.html Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
O. [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 16-05-2013 10:20] |
|
Ja, joh? Ik lees nooit anders dan dat ze allemaal van Breach komen, namelijk! In dit interview met de zanger zegt hij ook dat hij van Breach is http://www.mortemzine.net/show.php?id=2658 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-05-2013 10:13] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
O. |
|
quote: Nee, die staat gezellig naast de clear versie van The Tunnels. |
|
Die mag ook mee, geen probleem Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben fan. |
|
Hele vette band ja. Ik zag dat de CD voor 22 pleuro te krijgen is bij Trust Noone. Ik vind dat dan wel weer een beetje aan de prijs, moet dat nou? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Is incl verzendkosten. |
|
I like. Tijdje geleden ook besproken. http://addergebroed.wordpress.com/2013/05/09/terra-tenebrosa-the-purging/ |
|
quote: OK man, dan maak ik er een knotsgekke dag van en ga ik hem gewoon bestellen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bij het promo praatje bovenaan de FP is wederom de clickable link niet te zien omdat het praatje te lang is. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik snap er niks van quote: Frontpage, first post? Frontpage is raar, maar ik heb geen quote: geschreven... quote: Wanneer nog meer? quote: Welke? Ik kan alles klikken wat er te klikken valt! quote: Que? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-05-2013 12:33] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hij bedoelt dat de Lees Verder link weg is. Hij kan ook gewoon op het plaatje klikken: |
|
Ik zie die helemaal niet. Zijn het Slipknotfans? |
|
Iedereen zou Slipknotfan moeten zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Nee was geen aanval op jouw first post, rustig maar, met je post ontleden. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
hmmm dit is leuk! thx voor de tip! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ankervet. |
|
quote: Aanval? Wie heeft het over aanval? Maareh, hier moet je zijn: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2395723/10?hl=frontpage Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb het promotekstje aangepast, iedereen kan weer rustig ademhalen. |
|
Wat een vette plaat die nieuwe. Dit verdient veel meer aandacht! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-06-2013 22:47] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik werd er de eerste luisterbeurt al door omvergeblazen en hij wordt gewoon nog elke keer leuker. |
|
quote:Ik. The Purging klinkt lekker! Even wat ouder werk checken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |