|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voorgaande post in het andere topic: quote: Boeiender |
|
quote: Ik ken goede studio's waar je een complete cd kan opnemen voor dat geld. Ligt wel aan het instrumentarium, skills van de muzikanten, voorbereiding en weten wat je wil natuurlijk. De opnamen doen niet onder voor duurdere studio's naar mijn smaak / mening. Boeiender |
|
Laatst nog een hoogslaper in elkaar gezet. Ding is nogal groot. Bloed, zweet en tranen zijn voorgekomen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik heb net zelf koffie gezet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb net zelf mn huisgenoot gevraagd of hij de afwas wil doen. Hij gaat het nog doen ook. Gvd wat mooi. |
|
Ontopic. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
(muziek) staat er achter... maar lezen is een gave natuurlijk. enfin, d.i.y. prachtige houding in de muziekwereld vind ik het, waarbij individuen en bands en organisatoren elkaar ondersteunen in het opzetten van allerlei fraaie dingen... in alle (sub)genres is dit volgens mij ook wel aan de orde... uitzonderingen daargelaten natuurlijk. een netwerk van vrienden die allemaal hun steentje bijdragen aan bijvoorbeeld een cd release... d.i.o. (do it ourselves dus)... jaloers ben ik op de mensen die zelf shirts kunnen drukken, dat ontbreekt nog aan het netwerk. elkaar ondersteunen en verder helpen, dat is toch wel de kernwaarde voor mezelf en d.i.y. houding. volgens mij maakte crass vroeger alles zelf... van lp, ep, tot artwork... damn... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Volgens mij heeft Astrid dat er net achter gezet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Doe het lekker zelluf. Vanaf 18:19 pas. |
|
Ja ik had het er achter gezet, maar het was vanaf het begin al 100% overduidelijk dat het over de DIY-aanpak in relatie tot muziek uitbrengen ging. Gezien het topic in muziek algemeen staat én aan de discussie in het PTP-topic refereerde én de topicstarter in zijn tweede post het over DIY in relatie tot muziek uitbrengen had Dit dus: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2013 19:00] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Deze is ook bijna niet te vinden zo. Misschien zonder puntjes? edit AG: edit bokkie666: [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-05-2013 19:04] |
|
Nee, dat daar doe ik niet aan. |
|
quote: tra la la IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik dacht dat men als iets in "muziek algemeen" stond de hint al zouden snappen. Jammer dat ik sommigen hier te hoog inschat. Boeiender |
|
quote: Da's nou precies wat jij beter niet DIY kunt doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh. Haha Goed zeg Zoooooooo hé Nog wat zinnigs te zeggen wat wél ontopic is? Nee? Dacht ik al. Boeiender |
|
Lang geleden dat ZM me hardop liet lachen. Wat muziek betreft doen wij ook alles zelf of samen met goede vrienden. Zo leer je nog eens wat. |
|
quote: Dat is ook wel een voordeel ja. Je kan op je bek gaan, maar je leert er wel veel van. Boeiender |
|
quote: quote: quote: |
|
Jongen, het ging net weer een beetje ontopic, jut het nou niet op Vanaf nu ga ik offtopic/geneuzel berichten hier leegtrekken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 22-05-2013 23:18] |
|
Rihanna is ook DIY is dit OT genoeg :s signature |
|
goeie attitude zeg! I am mine own redeemer...! |
|
Dit topic herinnert me aan het feit dan mijn 8-track cassetterecorder al jaren stilstaat... Toch maar een tijd proberen vrij te maken om weer eens iets op te nemen. (Heb een mooie desktop staan om video's te editen en geluid te mixen, maar tape heeft wel iets. Behalve wow en flutter ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Alles DIY is bijna onmogelijk, maar met een beetje hulp van vrienden kom je een heel eind. Ik heb voor mijn band pas een nummertje opgenomen waar we redelijk tevreden over zijn, (voor de geïnteresseerden) meteen maar een videootje erbij gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=BzYCxOnAYLg&feature=youtube_gdata_player |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |