|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker! Onskentons! Leuk! |
|
quote: Uiteraard! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Goede peeskamers aan de Bokkingshang! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
meeste ramen zijn gesloten voor jou... voor iedereen trouwens. I am mine own redeemer...! |
|
Dat Moerke nog leeft... Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Goede poster. |
|
First live ritual? |
|
Vorige show van Aardtmann: Was destijds aangenaam verrast Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Die rechter persoon is dat familie van jou? Zelfde neus. |
|
Vette poster! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Idd, vet ontwerp. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Goede avond inderdaad. |
|
quote: Mooi Je loopt echter nog wat achter bij onze extreem trage live activiteiten. Deze opnamen zijn alweer uit 2009. Twee jaar geleden hebben we nogmaals in Atak gestaan. De 13e zal weer enkele ellendige verassingen brengen en natuurlijk BUIS! [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 28-05-2013 16:16] |
|
Ik zou super graag willen zeggen dat ik de poster super mooi vind, maar dan gaat er vast weer een blekkie lopen janken en me een hipster noemen. Het enige dat me er van weerhoudt er heen te gaan is de belachelijke naam van die band. Aardtman? Met 'dt'? En dan nog... Het ruikt een beetje naar 'mede-uit-hoorn-drinkers'. Je kent ze; ze zingen van "joohoohoo" en gebruiken woorden als 'den' en 'ende' te pas en te onpas. Mooie poster. Dat wel. Ja hoor... |
|
quote: D'oh! Ik dacht dat het filmpje juist van die EHBO doomshow van twee jaar geleden was, maar het was van het offensief zie ik nu... Nou goed, ook de daadwerkelijke "vorige show van Aardtmann" was gaaf quote: Jankebal! quote: Referentie naar Trollmann av Ildtoppberg. Geen idee of dat het beter of slechter maakt, in het geheel vind ik het allemaal wel best. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja hoor... |
|
quote: Te klein quote: Ga je ook mee naar Walhalla dan? Misschien kunnen we de poster wel stelen daar, of in ieder geval de maker ervan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Die neus? |
|
D'uh Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nope. <old school> De laatste keer dat ik in Walhalla was trad ik op met Exposing Innards in het voorprogramma van Pyaemia </old school> Ja hoor... |
|
quote: Ik kom er net achter dat dit op dezelfde dag is als Camera in Vera. |
|
quote: Kut. Dillema! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Andersom. Kut. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |