|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een korte update voor de online actieveren onder ons: - Google Plus Event - Facebook Event - Last.fm Event - Songkick Event Laat ons weten of je ook komt! [Dit bericht is gewijzigd door moerke op 12-06-2013 20:37] |
|
Ik ken BUIS niet, ik ben het wel regelmatig Against God and Government |
|
quote: Ja hoor, gaat hartstikke door. Alleen is onze webadmin op vakantie en had hij het evenement er nog niet opgezet . Any geef me 5 minuutjes en het staat er op |
|
|
|
Zaterdag, dansen, towerbridgen, Assie kusjes geven. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Miauw. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Zitten de oefensessies er al op of hebben jullie elkaar op het oog geslagen en zijn er mee gestopt? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hij is pussywhipped, vandaar de 'miauw'. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Jep, gisteren de hele boel opgenomen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Is dat jouw band Schuurman? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jep, althans, ik ben gitarist van BUIS. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ah ok, succes morgen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Als deze twee optredens deze eeuw nog worden overtreft dan eet ik een hooischuur op! |
|
quote:Mooi. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nou, daar houden we Claw aan! Het was ook zeer prachtig, mijn kaak doet nog steeds zeer van die ontmoeting met dat muurtje. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |