|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vegetarisch nee, maar ik eet zeker niet elke dag vlees en als ik het eet het liefst biologisch. Goed voor de beestjes en mezelf (want, lekkerder/gezonder). |
|
Vermoeiend topic. M'n hoofd gaat er nog harder van bonzen. Wanneer leren mensen nou eens dat'de gemiddelde 'metalhead' minstens net zo'n horkerige boerenlul is als de gemiddelde Nederlander/mens en geen esoterisch portaal tot diepere levenskennis is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nee, nee, ja. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
De gemiddelde metalhead heeft een CD met metalmuziek. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:+1 waarbij ik dan eigenlijk slechts 1x per week vlees eet en idd bijna altijd biologisch. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zou zeggen, ga een weekendje naar Ieperfest. Dat mag dan meer hardcore- dan metalgeoriënteerd zijn, maar als je ergens een concentratie vega-metalheads gaat vinden is het daar. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Dit dus. Tweemaal in de week vlees. |
|
Ben al jaren vegetariër, net als redelijk veel vrienden en bekenden. Maar een link tussen metal en vegetarisme? Lijkt me sterk. |
|
ik denk niet dat er een link is, maar ik ben dan ook maar een gabber en deeltijdvegetarier |
|
Uber carnivoor hier. Zéker 200 gram vlees per dag. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik durf wel bijna te stellen dat liefhebbers van mainstream metal zowel als liefhebbers van death, thrash, black enzovoorts juist minder vaak vegetarisch zijn dan anderen. Met de wat progressievere genres ligt het misschien anders, heb ik niet echt kijk op, maar inderdaad bij bepaalde hardcore-liefhebbers, inderdaad zo ongeveer het Ieperfest-publiek, zul je er veel meer aantreffen. Het straight edge-gedeelte natuurlijk helemaal. Maargoed, op dit forum vind je ook niet echt de doorsnee metalliefhebber, dat moet wel gezegd worden. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote:Waar slaat dit op? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
tik ff 'vegetarische zangers' in op google, en je ziet op de wikipedia page een heleboel namen van veganiste en vegetariërs, vegetarisme is gewoon een keuze, meer niet. heeft niks met metal of andere muziek te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 02-06-2013 12:47] |
|
quote: Gelukkig durf je het niet helemaal te stellen. |
|
Neuh. Ik zie wel een connectie tussen metal, vlees en bbq.. maar dat was je vraag niet hè. |
|
quote: Krijgt dat biovlees als het nog leeft eigenlijk ook ander voedsel dan niet-biovlees? Lijkt me anders sterk dat dat vlees beter smaakt enkel omdat er 3 stuks biovlees lopen daar waar anders 5 stuks niet-biovlees loopt en het bio-vlees dus enkel duurder is omdat de boer zijn stal minder efficiënt kan gebruiken. Misschien gaat het vlees ook wel beter smaken als het eens wat zon zag tussen geboorte en het slachthuis. |
|
Metal is een muzieksoort en vegetarisme is een manier van leven. Daar zie ik geen link tussen. Ik ben zelf sinds enige tijd vegetariër, maar dat heeft helemaal niks met mijn muzieksmaak te maken. Bareuh... |
|
Metal spoort enkel aan tot jezelf huilend in slaap masturberen. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Scharrel is volgens mij 3 in de ruimte van normaal 5. Bij bio is het, dacht ik, biologisch voedsel, opgroeien op eigen tempo (i.p.v. hormonensnelgroeispul) en eisen aan het medicijngebruik bij dieren. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 02-06-2013 15:25] |
|
Er zijn heel veel soorten labels voor dierenwelzijn. Biologisch betekent o.a. dat de dieren (zo veel mogelijk) biologischt geteeld voer krijgen, maar ook dat de levensomstandigheden flink verbeterd zijn. Keumerk 'Beter Leven' is wel handig en biedt een houvast adhv duidelijke criteria: http://beterleven.dierenbescherming.nl/ When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit. quote: Best leuk als er bands zijn die zingen over vegetarisme/veganisme, maar voor de rest heeft het met metal geen bal te maken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tenzij ze veel tuinbonen, radijs, courgette, veldsla, spinazie, spruiten of boerenkool eten. Deze zijn allemaal ijzerrijke groenten. |
|
xBroccolix I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Trapped Under Radijs Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |