![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Naar mijn weten heeft Hedon dit zelf al gedaan bij PPS vorig jaar. Kunnen ze die info beter gebruiken lijkt mij. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Veel te veel dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Duidelijk geval van het verschil tussen kwali- en kwantiteit. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Wat is nog omgeving Zwolle? Kampen? Ens? Emmeloord? ![]() |
|
quote: Ja heel veel, Zwolle.. gezellig hoor! ![]() ![]() |
|
in zwolle is er geen animo meer voor metal... de oude garde is druk met anderen dingen en was zo eigenwijs vroeger om nieuwe aanwas (behalve 15 jarige meisjes beffen en voor schut zetten) niet te dulden... metal in zwolle is dood. gelukkig wel. zwolle - no place to be zwolle - no place for me de voopoos hadden het al bij het rechte (of linker) eind! zwolle sux. I am mine own redeemer...! ![]() |
|
oja, en metal in hedon gaat doorgaans mede via MR. N., dus snap ik uberhaupt dit kuttopic niet... doelgroepERSonderzoek sux. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 07-06-2013 21:16] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Zwaar Zwolsch Nieuwjaar vond ik erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. ![]() |
|
quote: + 1 I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Metal in Zwolle is dood, maar Zwaar nieuwjaar was een sukses? ![]() Er is hoop..." ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Onzin. ![]() |
|
quote: Nee, Dedemsvaart is the place to be inderdaad. :') quote: Mwoah, nu trek je het erg uit zijn verband, ik programmeer af en toe een avond in Popfront, ik boek niets in Hedon zelf hoor. ![]() Verder is de opkomst soms teleurstellend in Popfront, nieuwe aanwas van jong publiek is redelijk moeilijk te verkrijgen. Boeiender ![]() |
|
HEELS OF STEEL, de grote belofte als het om de Zwolse Metal Scene gaat! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Inderdaad!!! ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Heersch! ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik dacht dat de metalscene dood was in Zwolle maar tijdens Zwaar Zwolsch Nieuwjaar was de opkomst nog best ok. Hetzelfde geldt voor Cannibal Corpse en High on Fire. Eureka aan de andere hand is huilen met de meshcap op. Godverdomme wat een treurige bedoeling. ![]() |
|
quote: Ochja, Eureka, ze doen hun best wel hoor, maar het zijn zweefteven helaasch. Boeiender ![]() |
|
quote: Niet veel anders als in Groningen. Mensen hebben hun vaste tenten en iedereen heeft moeite om met elkaar door dezelfde deur te gaan mits er iets groots in de stad speelt. ![]() |
|
quote: Joa, veel mensen gaan niet naar Eureka omdat het nog een "krakers"zweem over zich heen heeft. En omdat je lid moet worden om naar binnen te komen. Denk dat in Zwolle als het nieuwe Hedon inclusief Popfrontzaal klaar is er weer wat meer kan qua optredens, dan is het ook meer mogelijk om entree in het Popfront gedeelte te heffen bijvoorbeeld. Zal ook wel moeten als je bands wil gaan trekken die de zaal vullen (200 man dacht ik in de nieuwe situatie). Boeiender ![]() |
|
quote: hoezo? feit is toch dat het op alle fronten terugloopt? "vroeger" was de docter een plek waarbij je op vrijdag zeker wist dat er uiteindelijk een man/vrouw 20 zaten (metalscene georienteerd). blues cafe idem dito, hoe heet die andere tent ook alweer destijds... op de melkmarkt, concerten trekken nauwelijks meer volk (uit 038), popfront zit meer leeg dan vol (nu helemaal, hahaha), euh... moet ik nog meer voorbeelden noemen? boeit me verder trouwens ook niet, kom er zelf ook nog maar zelden. met electronisch toezicht heb je meer bewegingsvrijheid denk ik... ![]() ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
hoe heet die andere tent ook alweer destijds... op de melkmarkt Marquis ? ![]() |
|
quote: Zo zit dat, en niet anders! ┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ !!!!!!!!!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ach ja, waar zijn de tijden van de Metal Kern Zwolle gebleven? (waren die er ooit? zeker!) Het is makkelijk lullen over "in mijn tijd" en zo...maar in mijn tijd en zeker ook die tien jaar ervoor was metal relevant in Zwolle met een aantal echt kicke bands en een scene die goed z'n best deed. Nu? Tja, dat is hier wel af te lezen. MC Hammer Smashed Face ![]() |
|
quote: Yeps, de zondagen waren legendarisch in het PF ![]() Als Hedon meer lef toont met het boeken van bands en niet de restjes van Atak en consorten nemen, dan kunnen ze zich fatsoenlijk op de "metalkaart" zetten lijkt mij. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |