|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je het over dat filmpje heb, dat in het mijn ex....topic staat, doe geen moeite. Echt doelloos Don't blush when I rip you open |
|
Sjeeeezes wat een relikwie....ooit zul je iets nieuwers moeten installeren. (reaktie op Iron Glory) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-10-2002 18:39] |
|
quote: Je hebt wel goed opgelet he Dwaallicht Don't blush when I rip you open |
|
Hey, wat wil je, andere mensen zien klungelen is interessant hoor als je vrijgezel bent |
|
ROFL...dan weet je hoe je 't NIET moet doen |
|
Sja, dat wist ik al, maar eerder doet dat geklungel jezelf wat beter voelen in zwakke momenten zeg maar . Zo van 'als het zo moet mis ik toch niet zo veel' . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 16-10-2002 18:42] |
|
Het is wel errug lastig om ruim 13 minuten naar acties loos...ja hoe moet je het noemen...te kijken. |
|
Je hebt toch niet de hele 13 minuten gekeken? ik heb er ff wat doorheen geskipt |
|
13 minuten.. Hoe hou je het vol, om dat potje bejaardensex aan te zien! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Nee tuurlijk niet |
|
Vette trailer Wanneer komt de film uit? |
|
quote: "Nee tuurlijk niet"...ROFL!!! |
|
quote: No kidding; "vette" trailer ...of bedoel je vette "trailer" waar ze het in deden |
|
quote: Zat me alleen voor te stellen dat mensen dat doen, daar werd ik al moe van. |
|
de link naar dit filmpje stond zaterdag op speed planet met de vermelding dat iemand op school zijn laptop had ongelogt op het netwerk en vergeten was de share uit tezetten. ik vindt het wel VETTE streek. |
|
STEL dat het idd zonder zijn medeweten is gebeurd dan heeft 'ie nu wel een snelcursus "hou rekening met wat je sharet" gekregen. En jij zit ook al met de "vette" opmerkingen zie ik. //OT Zeg ga je nog UT2k3-en vanaaf? |
|
ja tegen een uurtje of 8 ga ik effe UT3ken vette opmerkingen zijn best wel cool. meteen een nieuwe form van sex, blubber sex, niet koppelen aan oude zm user aub |
|
Misselijk-dat doe je toch niet!Als iemand als Pamela Anderson 'actiefoto's' van zichzelf en haren beau op het net wil gooien omdat ze daar beide op kicken,dan doet ze dat maar.Maar dit-nee,dat is schending van de privacy! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
hehe... dat filmpje is van een gozer op mijn oude school en op mijn nieuwe (nou ja.. ik zit er al dik 2 jaar) hebben we nu ook een mooi schandaal: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22956 En ja, dat mailtje heb ik dus ook al ontvangen.. Ik was vrijdag al getipt door een paar klasgenoten dat er al sites met die foto's in omloop waren maar nu heeft dus iedereen vrolijk die foto's doorgemaild gekregen... En de mannelijke hoofdrolspeler van dit verhaal zit dus quablijkelijk bij mij in de klas. Ben benieuw of hij op schoolis morgen (we hebben namelijk 5 uur verplicht college ).. |
|
quote:dit gaat trouwens over een ander set fotos'.... van dat filmpje zijn volgens mij geen fotos.... althans dat dacht ik.... [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 16-10-2002 21:00] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
DIEP TRIEST En mocht die gozer deze topic ooit lezen --> http://www.kamasutra.com/default.htm <-- En wat zonde van die kussen sloop [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-10-2002 21:02] Wiegen Meister ! |
|
quote:Klopt als een bus... 1 filmpje van 2 zeekoeien (HIO Breda) en een set van 15 foto's van een meisje zonder tieten en een gozer met een string (Hogeschool Den Bosch). Ik ben echt bang dat ik mijn lach niet kan inhouden als ik het arme manneke morgen op school zie.... |
|
quote: WEES BLIJ !!!!!!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: wie heeft er nou maar 13 minuten sex. en er zat nog een "voorspel" bij ook. zover je die keer zuigen aan zijn lul pijpen kunt noemen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |