IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : mijn ex is een heks Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-10-2002 18:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat vingeren is erg hilarisch... hij gaat daar een beetje met z'n wijsvinger zo over die lipjes op en neer en zij ligt, met haar ogen dicht, vol verwachting op wat er (niet) komen gaat...

'vind je dit lekker?'
'wat?'
'nou, laten we dan maar gaan neuken'


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-10-2002 18:37 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Als je het over dat filmpje heb, dat in het mijn ex....topic staat, doe geen moeite.
Echt doelloos


Don't blush when I rip you open


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-10-2002 18:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Sjeeeezes wat een relikwie....ooit zul je iets nieuwers moeten installeren.
(reaktie op Iron Glory)


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-10-2002 18:39]


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-10-2002 18:38 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 16 oktober 2002 18:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat vingeren is erg hilarisch... hij gaat daar een beetje met z'n wijsvinger zo over die lipjes op en neer en zij ligt, met haar ogen dicht, vol verwachting op wat er (niet) komen gaat...

'vind je dit lekker?'
'wat?'
'nou, laten we dan maar gaan neuken'


Je hebt wel goed opgelet he Dwaallicht


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-10-2002 18:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hey, wat wil je, andere mensen zien klungelen is interessant hoor als je vrijgezel bent


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-10-2002 18:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

ROFL...dan weet je hoe je 't NIET moet doen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-10-2002 18:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sja, dat wist ik al, maar eerder doet dat geklungel jezelf wat beter voelen in zwakke momenten zeg maar . Zo van 'als het zo moet mis ik toch niet zo veel' .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 16-10-2002 18:42]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-10-2002 18:42 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Het is wel errug lastig om ruim 13 minuten naar acties loos...ja hoe moet je het noemen...te kijken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-10-2002 18:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je hebt toch niet de hele 13 minuten gekeken? ik heb er ff wat doorheen geskipt


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-10-2002 18:44 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

13 minuten.. Hoe hou je het vol, om dat potje bejaardensex aan te zien!


Don't blush when I rip you open


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-10-2002 18:46 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 18:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Je hebt toch niet de hele 13 minuten gekeken? ik heb er ff wat doorheen geskipt
Nee tuurlijk niet


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2002 18:48 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Vette trailer
Wanneer komt de film uit?



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-10-2002 18:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 18:46 schreef Iskariot het volgende:
Nee tuurlijk niet

"Nee tuurlijk niet"...ROFL!!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-10-2002 18:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 18:48 schreef General Skullfucker het volgende:
Vette trailer


No kidding; "vette" trailer
...of bedoel je vette "trailer" waar ze het in deden


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-10-2002 18:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 18:48 schreef MBMarduk het volgende:
"Nee tuurlijk niet"...ROFL!!!


Zat me alleen voor te stellen dat mensen dat doen, daar werd ik al moe van.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-10-2002 18:53 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

de link naar dit filmpje stond zaterdag op speed planet met de vermelding dat iemand op school zijn laptop had ongelogt op het netwerk en vergeten was de share uit tezetten.
ik vindt het wel VETTE streek.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-10-2002 18:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

STEL dat het idd zonder zijn medeweten is gebeurd dan heeft 'ie nu wel een snelcursus "hou rekening met wat je sharet" gekregen.
En jij zit ook al met de "vette" opmerkingen zie ik.
//OT
Zeg ga je nog UT2k3-en vanaaf?


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-10-2002 19:02 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ja tegen een uurtje of 8 ga ik effe UT3ken

vette opmerkingen zijn best wel cool.
meteen een nieuwe form van sex, blubber sex, niet koppelen aan oude zm user aub


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-10-2002 20:29 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Misselijk-dat doe je toch niet!Als iemand als Pamela Anderson 'actiefoto's' van zichzelf en haren beau op het net wil gooien omdat ze daar beide op kicken,dan doet ze dat maar.Maar dit-nee,dat is schending van de privacy!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2002 20:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

hehe... dat filmpje is van een gozer op mijn oude school en op mijn nieuwe (nou ja.. ik zit er al dik 2 jaar) hebben we nu ook een mooi schandaal:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22956

En ja, dat mailtje heb ik dus ook al ontvangen.. Ik was vrijdag al getipt door een paar klasgenoten dat er al sites met die foto's in omloop waren maar nu heeft dus iedereen vrolijk die foto's doorgemaild gekregen...

En de mannelijke hoofdrolspeler van dit verhaal zit dus quablijkelijk bij mij in de klas. Ben benieuw of hij op schoolis morgen (we hebben namelijk 5 uur verplicht college )..



XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 16-10-2002 20:59 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 20:55 schreef Judge M. het volgende:
hehe... dat filmpje is van een gozer op mijn oude school en op mijn nieuwe (nou ja.. ik zit er al dik 2 jaar) hebben we nu ook een mooi schandaal:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22956

En ja, dat mailtje heb ik dus ook al ontvangen.. Ik was vrijdag al getipt door een paar klasgenoten dat er al sites met die foto's in omloop waren maar nu heeft dus iedereen vrolijk die foto's doorgemaild gekregen...

En de mannelijke hoofdrolspeler van dit verhaal zit dus quablijkelijk bij mij in de klas. Ben benieuw of hij op schoolis morgen (we hebben namelijk 5 uur verplicht college )..
dit gaat trouwens over een ander set fotos'.... van dat filmpje zijn volgens mij geen fotos....

althans dat dacht ik....

[Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 16-10-2002 21:00]


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-10-2002 21:00 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

DIEP TRIEST

En mocht die gozer deze topic ooit lezen

--> http://www.kamasutra.com/default.htm <--



En wat zonde van die kussen sloop






[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-10-2002 21:02]


Wiegen Meister !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2002 21:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 oktober 2002 20:59 schreef XdeckX het volgende:
dit gaat trouwens over een ander set fotos'.... van dat filmpje zijn volgens mij geen fotos....

althans dat dacht ik....
Klopt als een bus... 1 filmpje van 2 zeekoeien (HIO Breda) en een set van 15 foto's van een meisje zonder tieten en een gozer met een string (Hogeschool Den Bosch). Ik ben echt bang dat ik mijn lach niet kan inhouden als ik het arme manneke morgen op school zie....



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-10-2002 21:08 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 18:34 schreef IronGlory het volgende:
ik kan natuurlijk weer dat filmpje niet bekijken, kutmediaspeler


WEES BLIJ !!!!!!!!!!!!


Wiegen Meister !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-10-2002 10:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 18:44 schreef JaneDoe het volgende:
13 minuten.. Hoe hou je het vol, om dat potje bejaardensex aan te zien!


wie heeft er nou maar 13 minuten sex. en er zat nog een "voorspel" bij ook.

zover je die keer zuigen aan zijn lul pijpen kunt noemen


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen