|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
tja...... met de meesten heb ik stress gehad ahaha maar ken er nog wel een paar en die lopen al achter zo'n kindermobiel |
|
Die mzzl heb ik niet hahahaha....... |
|
quote: tis beide voor de volle 100% en anders nie vind ik... |
|
Naar aanleiding van het filmpje, wat ik maar niet heb gedownload omdat ik een hekel heb aan voyeurisme, omdat mijn leven toch veel interessanter is, en het me geen kut kan boeien hoe andere mensen elkaar beklimmen. Ik denk dat je sowieso een gor aandachtvragende kankerpatient bent als je jezelf gaat filmen tijdens 'de daad'. Flauwekul, zielig, nergens voor nodig, ga godveredomme iets met je leven doen i.p.v. de hele dag naar jezelf te kijken. sterf. Dit slaat nergens op. |
|
De link doet het niet |
|
OMG dat meen je toch niet *kut zeg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:D-A-T-U-M |
|
ow nieteens op gelet |
|
de link doet het wel hoor "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hier niet Bruce Banner |
|
quote:De link is perfect in orde, die werkt gewoon. De pagina is echter verdwenen en dus wijst de link naar een plaats die niet meer bestaat. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-07-2003 14:50] I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |