|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey dude! Ik heb 2 weken geleden 4 shows met ze gedaan en sindsdien krijg ik Everblack met geen mogelijkheid meer uit mn cd player getrokken! ik vind het een geweldige schijf... |
|
quote: Juist een zeer vette plaat! Maar ik vind jullie laatste wel beter! |
|
Bolt Thrower - Mercenary is toch beter |
|
quote: DAT... ben ik met je 1s!! |
|
Echt héél goeie band idd... en live ook DIK de moeite !!! Heel strakke band, geweldige soli, héél sterke zanger ! Zij hebben echt de potentie om heel groot te worden denk ik... Voor mij persoonlijk zeker de beste van de 3 in hun package.. |
|
Ik vond Mercenary ook enorm goed.. Beter dan Primordial to be honest.. Vooral de zanger maakte idd grote indruk met z'n stem. Ook leuk als muzikanten zo enthousiast zijn dat ze zelf voorstellen hun cd te signeren en er dan heel de zaal mee rondlopen om al zijn mede-bandleden ook te laten tekenen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hee Geert! en bedankt he!! |
|
Ik ken alleen de bay area thrashband via Atilla_the_Hun en dat was een topband! Deze band is me niet bekend; zijn er ergens wat mp3's van te downloaden? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2002 19:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb de nieuwe plaat (11 Dreams) gehaald en dit is gaaf zeg . Net als Into Eternity een retestrakke mix van een hele hoop stijlen, en dna ooknog eens een perfecte productie. Dikke aanrader! |
|
Maar eens uitproberen dan! Jullie zijn allemaal negers! |
|
11 Dreams is misschien iets wat te poppie (catchy) maar daardoor blijven de nummers wel hangen. Tip: Luister World Hate Center |
|
Ik zie die plaat vergeleken worden met The Jester Race, dus het zal wel goed zitten. Jullie zijn allemaal negers! |
|
11 Dreams is geniaal. Effe reclame maken: Interviewtje:http://www.zwaremetalen.com/interview/3014.html cd recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/2996.html "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En wat vinden we van The Hours That Remain, jongens en meisjes? Het is mijn eerste kennismaking met deze band. Ik ga me deze maar aanschaffen, vet hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nog niet gehoord, is die al uit dan? Of via het minder legale circuit |
|
11 dreams was een vette plaat,dus zal ik zeker de nieuwe checken |
|
quote: Ik heb Everblack en dat vind ik ook een prima plaatje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +1!! Erg benieuwd want die vorige was errug goed!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIGE SCHIJF!! net Scar symmetry in een zachtere melodischer kleedje signature |
|
quote: +1, lekker hoor, echt vette shit dit. Nooit opgevallen, heerlijke sound. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mercenery van Boltthrower, dat is pas een vette plaat, vooral het nummer Mercenary. Zo vet zelfs, nu ik er over nadenk, dat ik het direct ga opzetten! |
|
MERCENARY To Embark On European Headlining Tour - Nov. 21, 2006 Danish metallers MERCENARY will embark on a European headlining tour in April/may. Confirmed dates are as follows: Apr. 11 - (D) Berlin @ K17 Apr. 12 - (D) Fulda @ Kulturkeller Apr. 13 - (D) Würzburg @ B-Hof Apr. 14 - (D) Passau @ Zeughaus Apr. 15 - (D) Fürth @ Kofferfabrik Apr. 17 - (D) Wiesbaden @ Schlachthof Apr. 18 - (A) Wörgl @ Komma Apr. 19 - (D) Augsburg @ Kantine Apr. 20 - (D) Wangen @ Jugendhaus Apr. 21 - (CH) Oberentfelden @ Böröm Pöm Pöm Apr. 22 - (D) Karlsruhe @ Katakombe Apr. 24 - (D) Saarbrücken @ Roxy Apr. 25 - (F) Paris @ Scene Bastille Apr. 26 - (D) Soest @ Sonic Apr. 27 - (D) Osnabrück @ Westwerk Apr. 28 - (D) Goslar @ Tor 3 Apr. 30 - (D) Essen @ Turock May 01 - (B ) Vosselaar @ Biebob May 03 - (NL) Weert @ De Bosuil May 04 - (D) Hamburg @ Headbangers Ballroom May 05 - (D) Flensburg @ Roxy VET!!! Ik ben erbij @ Biebob Wel benieuwd wie er mee zou gaan als supportbands [Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 21-11-2006 14:33] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
misschien Disillusion ? signature |
|
Scar Symmetry zou eig hierbij moeten co-headlinen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
abseluut! en the arcane order mag ook mee van mij samen met Phaze 1 !!!! signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |